B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #2 veeel te duur die koopt niemand Je koopt toch geen kadett voor 88.000euro wat kan je daar al nie mee kopen die heeft hem nog nie verkocht :wtf greetzz
veeel te duur die koopt niemand Je koopt toch geen kadett voor 88.000euro wat kan je daar al nie mee kopen die heeft hem nog nie verkocht :wtf greetzz
V vincent23 Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #5 nou in nog geen 88 duizend jaar. wat een verkrachting van een kadett cabrio zeg ukeukeuke zo'n goedkope marktplaats bumper erop gadverdamme er zal ongetwijfeld een zeer mooi geluid uit de stereo komen, maare voor dat geld haal ik een dikke audi :angel:angel gr vinc
nou in nog geen 88 duizend jaar. wat een verkrachting van een kadett cabrio zeg ukeukeuke zo'n goedkope marktplaats bumper erop gadverdamme er zal ongetwijfeld een zeer mooi geluid uit de stereo komen, maare voor dat geld haal ik een dikke audi :angel:angel gr vinc
T TonSR Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #6 bvb een lotus omega als nieuw profesioneel laten restaureren met alle denkbare opties,is goejekoper en vooral mooier:hmmz vgr tonsr
bvb een lotus omega als nieuw profesioneel laten restaureren met alle denkbare opties,is goejekoper en vooral mooier:hmmz vgr tonsr
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 2 nov 2009 #7 daar zit toch zeker een nul teveel of wat?? Voor 9000 euro kan je toch ook wel zo'n auto bouwen...?? Ik kan me wel voorstellen dat die apparatuur duur was, maar de auto zelf ziet er best dhz uit dus daar kunnen de kosten niet inzitten..
daar zit toch zeker een nul teveel of wat?? Voor 9000 euro kan je toch ook wel zo'n auto bouwen...?? Ik kan me wel voorstellen dat die apparatuur duur was, maar de auto zelf ziet er best dhz uit dus daar kunnen de kosten niet inzitten..
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #8 zo he wat een geile bak zeg, 8 duizend vindt ik hem nog wel waard, maar 88 duizend... pfff krijg je zeker nog 2 vectra opc's erbij haha
zo he wat een geile bak zeg, 8 duizend vindt ik hem nog wel waard, maar 88 duizend... pfff krijg je zeker nog 2 vectra opc's erbij haha
K kadeddilac Post best veel 2 nov 2009 #9 Ik zou me kapot schamen als ik daarin reed 88K om voor aap te rijden
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 2 nov 2009 #10 Wat een vreselijk gedrocht, dit is geen ombouw maar een verkrachting...Zelfs voor 8000 zou ik hem niet willen hebben...
Wat een vreselijk gedrocht, dit is geen ombouw maar een verkrachting...Zelfs voor 8000 zou ik hem niet willen hebben...
F Fearless Forumbewoner 2 nov 2009 #11 88 duizend???? en dan zeker met dat hoekje uit het achterlicht??? voor 88 duizen koop ikwel een nieuwe luxe car...en geen gedrocht
88 duizend???? en dan zeker met dat hoekje uit het achterlicht??? voor 88 duizen koop ikwel een nieuwe luxe car...en geen gedrocht
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #12 hij is wel mooi opgebouwd,dikke wielen enz, niet iedereen zn smaak en zal idd wel 8800 zijn dat is ie wel waard. sommige mensen zouden zn wagen graag hebben, dat weet ik wel:agent groeten nick
hij is wel mooi opgebouwd,dikke wielen enz, niet iedereen zn smaak en zal idd wel 8800 zijn dat is ie wel waard. sommige mensen zouden zn wagen graag hebben, dat weet ik wel:agent groeten nick
F Fearless Forumbewoner 2 nov 2009 #13 Ik bouw hem liever zelf dan, heb je tenminste eer van je werk. Nu totaal niet als je hem koopt.
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #14 daar heb je gelijk in:thumbup, maar sommige hebben de plek niet/ geen zin om te hobbyen e.d. dus kan daar best in komen. en ach het is een leuk opeltje groeten nick
daar heb je gelijk in:thumbup, maar sommige hebben de plek niet/ geen zin om te hobbyen e.d. dus kan daar best in komen. en ach het is een leuk opeltje groeten nick
K kadeddilac Post best veel 2 nov 2009 #15 origineel gepost door nl-tuning ach het is een leuk opeltje Voor een Batman
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #16 je kan er zo veel aan doen maar het blijft een kadett
T thomas-opel83 Komt weleens kijken 2 nov 2009 #17 ieder zijn eigen smaak en idee!"respect" maar inderdaad zonder die kermis er om en aan zou het best een mooie cabrio zijn! en een 6 pittertje niet te vergeten!!!
ieder zijn eigen smaak en idee!"respect" maar inderdaad zonder die kermis er om en aan zou het best een mooie cabrio zijn! en een 6 pittertje niet te vergeten!!!
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 2 nov 2009 #18 die staat wel es op de achterkant van de opel tuning... advertentie ding van meguirs
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 2 nov 2009 #19 als nou al het goud wat er op zit echt goud is dan is hij het mischien nog wel waard. kan niet zeggen dat ik het mooi vind. en kan ook niet zeggen dat het lelijk is. met hier en daar een aanpassing is die wel weer mooi te krijgen.
als nou al het goud wat er op zit echt goud is dan is hij het mischien nog wel waard. kan niet zeggen dat ik het mooi vind. en kan ook niet zeggen dat het lelijk is. met hier en daar een aanpassing is die wel weer mooi te krijgen.