Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik was al een beetje op de hoogte van Benjamin en Pieter.
Echter kom ik ook nog maar bar weinig op t forum i.v.m. zog betweters die lekker tegen elkaar opbieden in grootspraken, afkrakende opmerkingen e.d. dat ik er ook klaar mee ben.
Mijn dappie rijdt nog steeds niet...ook dat is financieel nu niet haalbaar....
Maar de kadett: ik volg t wel op de voet!!!:thumbup
Ik was al een beetje op de hoogte van Benjamin en Pieter.
Echter kom ik ook nog maar bar weinig op t forum i.v.m. zog betweters die lekker tegen elkaar opbieden in grootspraken, afkrakende opmerkingen e.d. dat ik er ook klaar mee ben.
Mijn dappie rijdt nog steeds niet...ook dat is financieel nu niet haalbaar....
Maar de kadett: ik volg t wel op de voet!!!:thumbup
Ik wil in mijn Kadett e GT 1986 toch ook een V6 inbouwen. Een aantal mensen hier is er al behendig in heb ik gezien.
Hoe ziet de boodschappenlijst eruit?
C25XE? Alleen uit Vectra A?
F20?
Géén adapterplaat begrijp ik?
Wat moet er op motorsteunengebied gebeuren en hoe kom ik eraan?
Wat vergeet ik nu allemaal?
Het plan is om een complete handgeschakelde Vectra A als donor te offeren.
The ultimate 4H-TECH Shifters for quicker and shorter gear changes. <br /> Give your car that lovely click-clack gear shift feeling.<br /> High performance Quick shifters
www.mathijssentechnics.nl
met deze plaat kun je ook een f18 en f16 bak aan je v6 hangen.. wellicht handig aangezien de kadett met een van deze bakken gelevert is in de gsi volgens mij.. dan zou je je tellerkabel gewoon kunnen gebruiken van een kadett
alleen weet ik niet hoe het zit met de ruimte.. maar het is maar een idee..
Mijn Kadett is een vroege GT met een F16 (CR Closeratio) bak. Die zou ik het liefst behouden natuurlijk.
Een vroege Kadett betekent ook nog ouwerwetse carburatie en geen stuurbekrachtiging. Dat laatste vind ik op zich geen probleem.
Als ik een complete A Vectra V6 met handbak heb, ben ik dan compleet? Die komt dan met kabelboom voor de injectie. Die kan ik gewoon gebruiken lijkt mij?
Nu ja, even de verdere reacties afwachten. Vooral de motorsteun is voor mij nog even grijs gebied. Zelf maken, voorbeeld? Kopen?