Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Twense motoren revisie, waar ik altijd mijn motoren laat reviseren. En uiteraard zelf de motor weer opgebouwd. Boren en honen besteed ik altijd uit, bedrijf heeft al meer dan 50 jaar ervaring en die weten echt wel wat ze doen.
@GlennGSI wrote:goed gebouwd motortje dus... Die man had em zelf gereviseerd toch ??
Hij had alle onderdelen aangeleverd, ook een deels gereviseerde motor. Helaas ging zijn kom vliegwiel in 1000 stukken op de testbank, resultaat was bijna 7000 euro schade. Gereviseerde F28 naar zn grootje, onderblok kapot, cilinderkop was de koelbuis afgeslagen. Hele voorfront was 30 cm ontzet waar het vliegwiel naar buiten gekomen is. Heb al het plaatwerk gerepareerd, nieuwe slotplaat en radiateurbalk. Daarna heb ik een nieuwe motor gebouwd met zuigers en drijfstangen en een gereviseerde F28 er weer aan en een sper dr in.