Kadett E sedan turbodiesel '91 (Vraag i.v.m. radio)

Ik heb een vraag i.v.m. mijn radio.

Fotos0009-2.jpg

Het gedeelte rechts van het schermpje (dus de getallen en de knoppen van de cassette), is niet verlicht als ik mijn lichten opzet.

Weet er iemand of dit standaard zo is, of is dit stuk?

(Wil mij even de tijd besparen van het demonteren en dan zien dat het niet gaat... ;) )

@Kadett 1.5-TD 4Deurs wrote:Ik heb een vraag i.v.m. mijn radio.

Fotos0009-2.jpg

Het gedeelte rechts van het schermpje (dus de getallen en de knoppen van de cassette), is niet verlicht als ik mijn lichten opzet.

Weet er iemand of dit standaard zo is, of is dit stuk?

(Wil mij even de tijd besparen van het demonteren en dan zien dat het niet gaat... ;) )

Dan zal er een gloeilampje stuk zijn.Is een heel werk om er een lampje in te bouwen,want alles zal uit elkaar moeten.

en dan krijg je zulke praktijken...........

Uit elkaar halen is niet zozeer een probleem, het is maar gewoon dat ik niet op niets zou werken ;)

Alvast bedankt voor de snelle reactie en binnenkort eens knutselen dan!

:thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

Je bent welkom, het is voor mij al een stukje en voor jou nog een uurtje meer, maar je rijdt diesel dus dat scheelt in de kosten en je kunt natuurlijk een stuk samenrijden ;)

Terug
Naar boven