Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zo gisteren eventjes mijn voor bumper gespoten.. is net 100% dezelfde kleur ook al is het wel dezelfde kleurcode. maar ziet er tog stukken beter uit. hierbij gelijk de fotos
zoals het was.
en zoals die er nu bij staat
zoals je kn zien zijn mijn knippers weer oranje.. dat moest voor de apk.. egt balen want toen ik mijn achterlichten opnieuw gad gespten had ik geel lak meer voor de knipper.. maargoed daar komen tog de witte gsi knippers op
en de mistlampen die ontbreken in de bumper daar ben ik nog mee bezig ik denk dat ik in die lampen angel eyes wil maken.. lijkt me wel tof.. jeb ik tog nog een kadett met angel eyes
-offtopic-offtopicnice nice al die sedannetjes.er zitten mooie tussen.ik heb er zelf nog 1 te koop uit 89 een 1.6i automaat.die staat met smart te wachten op een nieuwe eigenaar.die hem lief vertroedeld of misschien wel een iets groter hart geeft.grtz calibra-91 weer ff on topic