J jethro Hoort bij de inboedel 15 apr 2015 #1 Wie kan mij vertellen wat het kleurnummer is van de grijze onderzijde. De DETT is rood. :thumb
T theunm Loopt hier de deur plat 15 apr 2015 #2 vroeger was het plakfolie in de kleur van de bumper. folie had ook structuur gelijk aan de voor en achterbumper tenminste bij het eerste type ( E1)
vroeger was het plakfolie in de kleur van de bumper. folie had ook structuur gelijk aan de voor en achterbumper tenminste bij het eerste type ( E1)
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 15 apr 2015 #3 Ook op de Duitse Kadett info pagina heeft men het alleen over een zwarte folie er worden geen kleur nummers gemeld.
Ook op de Duitse Kadett info pagina heeft men het alleen over een zwarte folie er worden geen kleur nummers gemeld.
J jethro Hoort bij de inboedel 15 apr 2015 #4 Nun ja, de bumpers moeten ook aangepakt worden. Dan maakt het ook niet uit of er een beetje kleurverschil is met de fabrieks kleur. :thumb
Nun ja, de bumpers moeten ook aangepakt worden. Dan maakt het ook niet uit of er een beetje kleurverschil is met de fabrieks kleur. :thumb
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 16 apr 2015 #5 Ik heb het met motip grijze bumperspray gedaan, zodat de bumpers hun grijze kleur terughebben en de streep dezelfde kleur is :thumb
Ik heb het met motip grijze bumperspray gedaan, zodat de bumpers hun grijze kleur terughebben en de streep dezelfde kleur is :thumb