kadett e dashboard in ascona c..?

astra f en vectra a doe ik ook met me ogen dicht maar dit is me eerste c ascona dus hoef eigen lijk alleen te weten waar ik hem overal moet loshalen aangezien ik de hele ascona ga strippen voor restauratie..

Nou, vooral de schroefjes rondom de cockpit en middenconsole zijn risicovol/breekbaar. En misschien dat patrick nog even kan uitleggen hoe je nou echt dat middenstuk waar je radio in komt los haalt zonder te breken, want die zit bij mij nog steeds niet perfect omdat ik de boel niet wil kapot maken haha ;D

dat middenstuk is leuk,die zit onder met 2 schroefjes,en boven zit ie gehaakt,de pest is dat als ie er al eens uit is geweest het karton al vaak wat gerafeld is,dan krijg je hem dus nooit meer netjes terug,is het nog origineel dan moet je eerst het paneel met de blowerschakelaar en asbak etc er uit halen,dan de schroefjes los,en dan het geheel zoveel mogelijk naar beneden trekken,zodat je zo min mogelijk blijft haken.

Ik heb het bij mijn rode erin gezet voor het dash erin ging (door ervaring wijs geworden) en van achteraf met een spatel de rafels achter de nokjes gefrommeld,ook die was namelijk niet perfect meer. Maar dat is ook zo weer wat.Overigens,een compleet dash erin en eruit doe ik in anderhalf uur,maar heb het dan ook al tig keer gedaan (denk dat ik t letterlijk geblindoekt kan doen) :mrgreen:

@asconahobbyist wrote:(denk dat ik t letterlijk geblindoekt kan doen) :mrgreen:

Roep dat niet te hard.

Straks mag je het bij iedereen komen doen die het wil gedaan hebben. ;)

ach,waarom niet,voor het sportieve gevoel.

Ik heb 5 punts Schroth racegordels gehad in mn Kadett D 1.2N zonder hoofdsteunen dus t kan altijd gekker.

Terug
Naar boven