V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 4 aug 2012 #441 @Piele wrote:Lol!Dat wordt vonken in colonne dus.. :vertag :jerry :jerry :jerry check dumpd.eu maar ff Zal alle info wel opstaan en daar kun je ook aanmelden voor selectie
@Piele wrote:Lol!Dat wordt vonken in colonne dus.. :vertag :jerry :jerry :jerry check dumpd.eu maar ff Zal alle info wel opstaan en daar kun je ook aanmelden voor selectie
F Fearless Forumbewoner 4 aug 2012 #443 Ik lees t op facebook wel, rij ik wel achter jullie aan king:
P Piele Komt hier geregeld 4 aug 2012 #445 Ok.. Nu ga ik zeker!! >> No audio or extreme ICE (visible) >> No club flags / license plates (without permission) >> No driving or burnouts >> Style is classy, low, stanced or performance, No extreme tuning/cars for the indoor/outdoor area >> Lambo doors only for Lambo's >> No "displays"
Ok.. Nu ga ik zeker!! >> No audio or extreme ICE (visible) >> No club flags / license plates (without permission) >> No driving or burnouts >> Style is classy, low, stanced or performance, No extreme tuning/cars for the indoor/outdoor area >> Lambo doors only for Lambo's >> No "displays"
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 4 aug 2012 #446 d8 vanwege het volgende: Distance check AMSTERDAM: 82km ANTWERP: 150km DORTMUND: 160km KOLN: 185km BRUSSELS: 195km PARIS: 495km LONDON: 530km No speedbumps from the highway to the event !
d8 vanwege het volgende: Distance check AMSTERDAM: 82km ANTWERP: 150km DORTMUND: 160km KOLN: 185km BRUSSELS: 195km PARIS: 495km LONDON: 530km No speedbumps from the highway to the event !
F Fearless Forumbewoner 4 aug 2012 #447 En een geselecteerde entrance....Dus binnen in het gebouw iig goeie wagens. Mn zwager neemt zn nieuwe t2tje mee. (bagd front, en notched rear)
En een geselecteerde entrance....Dus binnen in het gebouw iig goeie wagens. Mn zwager neemt zn nieuwe t2tje mee. (bagd front, en notched rear)
F Fearless Forumbewoner 5 aug 2012 #449 Nee die is als export weggegaan, terug naar waar die vandaan kwam. Hij heeft nu een witte zonder hoog dak....maar beetje de zelfde stijl.
Nee die is als export weggegaan, terug naar waar die vandaan kwam. Hij heeft nu een witte zonder hoog dak....maar beetje de zelfde stijl.
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 aug 2012 #450 Wat dacht je dan, dat ik tupperware events voorstel Ik zal zorgen dat de H ook er staat, plat, en met zijn hoepels...
Wat dacht je dan, dat ik tupperware events voorstel Ik zal zorgen dat de H ook er staat, plat, en met zijn hoepels...
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 6 aug 2012 #451 @mayhem wrote:Wat dacht je dan, dat ik tupperware events voorstel Ik zal zorgen dat de H ook er staat, plat, en met zijn hoepels... :thumbup vind ik leuk
@mayhem wrote:Wat dacht je dan, dat ik tupperware events voorstel Ik zal zorgen dat de H ook er staat, plat, en met zijn hoepels... :thumbup vind ik leuk
P Piele Komt hier geregeld 6 aug 2012 #452 @mayhem wrote:Wat dacht je dan, dat ik tupperware events voorstel Ik zal zorgen dat de H ook er staat, plat, en met zijn hoepels... DAFUQ! Heb je ze?? *edit* *Zzzzzz...*
@mayhem wrote:Wat dacht je dan, dat ik tupperware events voorstel Ik zal zorgen dat de H ook er staat, plat, en met zijn hoepels... DAFUQ! Heb je ze?? *edit* *Zzzzzz...*
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 aug 2012 #453 :jerry Wakker blijven, volgende week komen ze pas binnen
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 6 aug 2012 #454 @mayhem wrote::jerry Wakker blijven, volgende week komen ze pas binnen Wa heb ge voor iets moois dan? De Zenders? :wub
@mayhem wrote::jerry Wakker blijven, volgende week komen ze pas binnen Wa heb ge voor iets moois dan? De Zenders? :wub
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 aug 2012 #455 Haha, die zijn nog niet terug, heb de kadett nog niet af ook. Heb iets leuks in 18 inch voor de astra besteld. Zie je vanzelf, als productie opschiet... Met een weekje
Haha, die zijn nog niet terug, heb de kadett nog niet af ook. Heb iets leuks in 18 inch voor de astra besteld. Zie je vanzelf, als productie opschiet... Met een weekje
F freek corsa Hoort bij de inboedel 8 aug 2012 #458 Zijn ze te koop? :jerry :thumb Heb je ze al gemonteerd ?