V voyageboy Post best veel 13 dec 2014 #21 haha dan heb ik je dus wel zien sjouwe jammer dat je dan die korte d kadett achterklep niet van me mee nam :jerry
haha dan heb ik je dus wel zien sjouwe jammer dat je dan die korte d kadett achterklep niet van me mee nam :jerry
M manta1988 Post best veel 16 dec 2014 #22 Dat zou wel kunnen kwamen jullie net aan toen ik met dat plaatwerk naar de auto liep?
V voyageboy Post best veel 16 dec 2014 #23 Nee ik stond buiten in de kou me eigen verzameling te verkopen haha
M manta1988 Post best veel 14 jan 2015 #27 schiet op jozef hij kan komende week strak gemaakt worden. Ik ga zaterdag een C coupe ophalen dus weer een project erbij in de schuur. :thumbup
schiet op jozef hij kan komende week strak gemaakt worden. Ik ga zaterdag een C coupe ophalen dus weer een project erbij in de schuur. :thumbup
M manta1988 Post best veel 8 mrt 2015 #30 Nee voorlopig eve geen manta Jozef, deze coupe kwam toevallig op mn pad :thumb . Hierbij een paar foto s van de kadett. Deze zaterdag gaan we de kadett spuiten samen me die Renault 5 gt turbo. en hier nog mijn nieuwe aanwinst :thumb 20 seh motor met dubbele dellorto carbs
Nee voorlopig eve geen manta Jozef, deze coupe kwam toevallig op mn pad :thumb . Hierbij een paar foto s van de kadett. Deze zaterdag gaan we de kadett spuiten samen me die Renault 5 gt turbo. en hier nog mijn nieuwe aanwinst :thumb 20 seh motor met dubbele dellorto carbs