origineel gepost door 60PZ
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door 60PZ
voor zal jij dan wel 15" hebben ofniet?
dit is 16 met een wang van 45mm maar der pas nog maar net me pinpas tussen! nu heb er spacers tussen en scheelt wel weer 1cm maar aan rollen ontkomt die gewoon echt niet.
Nope ik heb 14inch eronder. 45 bedoel je de hoogte van de wang ? dit is 45 % van de breedte hea
Wat voor een maat is het precies op de velgen achter ? staan wel mooi getrokken zo
ah 14 inch ja met die tigra wielen was de ruimte tussen de (af)grond en me carter/uitlaat zo'n 4 a 5 cm dus 14 inch zou me daar niet echt bij helpen heb jij daar geen problemen mee? en me banden maat achter is uit me hoofd 215-45 maar idd mooi getrokken en dat is voor niet zo maar als ik ze moet vernieuwen gaat wel gebeuren
En ik ga kijken of ik beetje camber kan krijgen achter. Zal wel dik staan en het is functioneel, alleen zullen de bandjes wat sneller slijten. Maja kleinigheidje hou jeking:
Ik weet nog niet hoe dicht de carterpan bij de grond gaat hangen.. heb men schroefset voor nog niet op de goede hoogte gezet. Hij zal wel laag bij de grond gaan liggen in ieder geval haha
negatieve camber achter staat wel dik idd.. Maat van me heeft het bij zen golf 1 gedaan met een paar ringentjes tussen de onderste 2 bouten van de naaf aan de achteras. Dit met verbreed staal ook en een schroefset op maximaal naar beneden

Werd wel rap van de weg gehaald door oom agent maar die kon niks vinden.