N nicksje Lid 8 dec 2011 #1 hoi had effe een paar vraagjes ivbm het inbouwen van een c20 ne in een d kadett welke tank moet ik hiervoor gebruiken ? passen die van een kadett cabrio gsi ? of moet ik de ori aanpassen en welke motorsteun worden er normaal gebruikt bij deze ombouw ? groeten
hoi had effe een paar vraagjes ivbm het inbouwen van een c20 ne in een d kadett welke tank moet ik hiervoor gebruiken ? passen die van een kadett cabrio gsi ? of moet ik de ori aanpassen en welke motorsteun worden er normaal gebruikt bij deze ombouw ? groeten
S Sebbe GSI Komt hier geregeld 8 dec 2011 #3 E kadett tank past wel maar kom je wel wat kraper uit met de uitlaat dus die zal je moeten verlassen. Groeten bas.
E kadett tank past wel maar kom je wel wat kraper uit met de uitlaat dus die zal je moeten verlassen. Groeten bas.
Y yves475 Komt weleens kijken 8 dec 2011 #4 kijk eens bij GTE schmiede.de daar vind je alles bij tipps en tricks
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 9 dec 2011 #5 ik heb eventueel nog een carb tank aangepast voor injectie.. u2u ff voor info
N nicksje Lid 10 dec 2011 #6 heb 1 liggen van een gsi dus ja ... maar van die site ik kan geen duits ... zit ik wel met een probleem ik moet juist ng weten welke motor en baksteunen ik moet gebruiken dan zit ik wel goe denk ik @GlennGSI :je woont een beetje te ver voor me maar tg bedankt voor het aanbod (ben van belgie)
heb 1 liggen van een gsi dus ja ... maar van die site ik kan geen duits ... zit ik wel met een probleem ik moet juist ng weten welke motor en baksteunen ik moet gebruiken dan zit ik wel goe denk ik @GlennGSI :je woont een beetje te ver voor me maar tg bedankt voor het aanbod (ben van belgie)
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 10 dec 2011 #7 Baksteun van een D kadett.. motorsteun van de C20NE achterstebaksteuk van D kadett of e kadett.. GSi van na 1986 past niet onder D kadett..
Baksteun van een D kadett.. motorsteun van de C20NE achterstebaksteuk van D kadett of e kadett.. GSi van na 1986 past niet onder D kadett..
R rekord78 Lid 23 jun 2019 #9 en hoe zit het dan met de kabels , zou in mijn geval een kadett d 1.6sr zijn voor motorswap c20ne grtz chris
en hoe zit het dan met de kabels , zou in mijn geval een kadett d 1.6sr zijn voor motorswap c20ne grtz chris