Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter... Mag dicht, auto is verkocht

De schmidts zijn ook 8J alleen dan 15 inch, ik heb ze geprobeerd op de B maar dat ziet er niet uit.. :D veel te lomp icm. de kw variant 1, kan ik hem helemaal niet meer laag leggen omdat die velgen der een halve meter buiten steken, bij de D is hier meer dan genoeg plek voor :D

HEj Jimmy, super dat je een setje bij de jongens van NL tuning hebt gevonden. Ik kon ze helaas echt niet eerder deraf krijgen. Maargoed het gaat erom dat je D kadett apk gekeurd kan worden toch ! :)

Ene heerhugowaard moet je wel proberen te komen hoor :thumbup ik hoop dat mijn kadett dan klaar is dan ga ik er ook zeker heen :P

Heej Die schotels heb ik toch nog wel nodig.. :o.. Ben pas vandaag terug gekomen, dus ben niet meer langst nl-tuning geweest, mijn gsm was dood omdat ik niet verwachtte 2 dagen te bijven..

origineel gepost door custom

Heej Die schotels heb ik toch nog wel nodig.. :o.. Ben pas vandaag terug gekomen, dus ben niet meer langst nl-tuning geweest, mijn gsm was dood omdat ik niet verwachtte 2 dagen te bijven..

ah ok dan hou ik ze gewoon weer voor jou :) mocht je ze eerder kunnen krijgen moet je dat ook gewoon doen hea ! :)

reken maar op volgende week want glenn is op stoom:jerry:jerry

strakke D trouwens ik vid het een super combie met de seh

de mijne rijdt top

succes grtz

origineel gepost door mrp-tech2

reken maar op volgende week want glenn is op stoom:jerry:jerry

strakke D trouwens ik vid het een super combie met de seh

de mijne rijdt top

succes grtz

Haha jah hea :P moet alleen aankomend weekend eerst een G40 klaar maken haha :P ene die SEH is fijn hea Jimmy :jerry

Ik heb der nog niet mee gereden, ik wacht nog op 2 schotels.. :D, maar het blok loopt super.!

@ kadett 4x4, ja een witte rolbeugel zou ik best willen inderdaad, maar helaas kan ik niet zelf lassen en dan wordt het toch best duur.. :( 2e hands komen ze ook nooit naar boven helaas.

bedankt voor het aanbod, maar het is 225 km rijden, dat is een beetje ver voor 2 schotels.. :)

Hier een update over de D...

Hij loopt hij rijdt hij is snel :D snelheidsmeter aanpassen en dan naar de keuring :D

vraagje mbt. de velgen:)

verbreed staal 8J, 14 inch.. 195/45r14 t-1r

of Schmidt Revolution 8J 15 inch. (bezig met polijsten) 195/45r15 t-1r

Foto-LH3RAXO6.jpg

Foto-ESDCGMT6.jpg

Als het de Gt's wordne zullen de schmidts wel in de verkoop gaan ja...

Voordeel van de GT's, oogt ie wat lager ;)

Terug
Naar boven