G GeeBee Lid 16 mei 2009 #1 Wie kan mij vertellen Hoelang (exact) een Kadett-Combo is? Zal ongeveer tussen de 4 en 4-en-halve meter zijn. Maar misschien wil iemand het ff bij zijn eigen Kadett-Combo meten? Heel graag hoor ik het Greetz king:
Wie kan mij vertellen Hoelang (exact) een Kadett-Combo is? Zal ongeveer tussen de 4 en 4-en-halve meter zijn. Maar misschien wil iemand het ff bij zijn eigen Kadett-Combo meten? Heel graag hoor ik het Greetz king:
wim-v6 Forumbewoner 16 mei 2009 #2 ik heb m niet meer, anders had ik het kunnen meten. maar hij was volgens mij iets langer als de station, welke 4,30 meter was. Willem
ik heb m niet meer, anders had ik het kunnen meten. maar hij was volgens mij iets langer als de station, welke 4,30 meter was. Willem
G GeeBee Lid 16 mei 2009 #3 langer jah? Ik had gehoopt dat die misschien hetzelfde was... Kan er een vervoeren in een laadbak van 4.20 mtr. 10 cm kan ik nog wel erbij "sjoemelen" ... Thnx Wim.. Misschien kan iemand het toch precies zeggen ;-) Greetz king:
langer jah? Ik had gehoopt dat die misschien hetzelfde was... Kan er een vervoeren in een laadbak van 4.20 mtr. 10 cm kan ik nog wel erbij "sjoemelen" ... Thnx Wim.. Misschien kan iemand het toch precies zeggen ;-) Greetz king: