[rquote=1902040&tid=139212&author=pipo]mooie hufters zijn dat bij hottuning. zijn eerst de verlagingsets niet meer op voorraad,zeg ik zo mail me als ze op voorraad zijn dan bestel ik er een . krij ik 2 weken later een mail dat ze er zijn. ik blij ik bestel er 1 hoor vervolgens niks meer:swear mail ik er weer heen krijg ik eerst gen antwoord nog een paar keer gemaild krijg ik een antwoord zo van helaas zijn ze uitverkocht en verwachten dat ze halverwege april weer leverbaar zijn.:wtf
en nog extra gevraagt als ze er zijn bestel ik meteen ppffff
wat een bedrijf:thumbdown[/rquote]
hmmm :hmmz
ik kan dit eigenlijk alleen maar bevestigen, ik heb ook lang op de set moeten wachten... had gevraagt wat de levertijd was zou 2 dagen zijn dus ik ze snel besteld en betaald...
geen reactie meer gekregen heb er een week overheen laten gaan nog steeds niks nog keertje gemailt zou 2 weken duren 3 weken later nog een keertje gemailt zouden ze me mailen als ze verstuurd werden, uit eindelijk 5 of 6 weken nadat ik ze betaald had kreeg ik ze binnen zonder mail :O ik was blij maar vind het indd niet echt service,
ps: zelfde verhaal met de stoelen die ik gekocht heb ...die ik wilde waren er niet en zou 2 weken duren na 2 weken konden ze ze niet meer leveren heb ik maar de huidige laten komen.