W Walles Lid 8 feb 2012 #81 Het schutbord zaten nogal wat gaten in. Dit was wel een rotwerk omdat de vorm niet zo makkelijk na te maken was. Toch redelijk gelukt... Ook rondom het beugeltje van de linkse remslang zat roest, nu niet meer!
Het schutbord zaten nogal wat gaten in. Dit was wel een rotwerk omdat de vorm niet zo makkelijk na te maken was. Toch redelijk gelukt... Ook rondom het beugeltje van de linkse remslang zat roest, nu niet meer!
W Walles Lid 27 sep 2012 #84 Het is al weer even geleden dat ik iets heb gepost. Ik ben 3 maanden in Zweden geweest voor mijn stage. Nu heb ik weer wat tijd gevonden om verder te gaan met de kadett. Het rode front bleek toch rotter dan gedacht, nu dan wel een harde op de kop getikt.
Het is al weer even geleden dat ik iets heb gepost. Ik ben 3 maanden in Zweden geweest voor mijn stage. Nu heb ik weer wat tijd gevonden om verder te gaan met de kadett. Het rode front bleek toch rotter dan gedacht, nu dan wel een harde op de kop getikt.
W Walles Lid 27 sep 2012 #85 Het is al weer even geleden dat ik iets heb gepost. Ik ben 3 maanden in Zweden geweest voor mijn stage. Nu heb ik weer wat tijd gevonden om verder te gaan met de kadett. Het rode front bleek toch rotter dan gedacht, nu dan wel een harde op de kop getikt.
Het is al weer even geleden dat ik iets heb gepost. Ik ben 3 maanden in Zweden geweest voor mijn stage. Nu heb ik weer wat tijd gevonden om verder te gaan met de kadett. Het rode front bleek toch rotter dan gedacht, nu dan wel een harde op de kop getikt.
T trashmetal Forumbewoner 2 okt 2012 #90 Respect man, denk dat er veel zijn die bij zo'n klus al afgehaakt waren :thumb
T trashmetal Forumbewoner 2 okt 2012 #91 Respect man, denk dat er veel zijn die bij zo'n klus al afgehaakt waren :thumb
W Walles Lid 2 nov 2012 #94 Vandaag heb ik het grootste deel van de linkse wielkast in de menie gezet. Het wordt vochtiger weer dus komt er overal vliegroest op. Het reparatiedeel voor de a-stijl kan er nu ook ingelast worden.
Vandaag heb ik het grootste deel van de linkse wielkast in de menie gezet. Het wordt vochtiger weer dus komt er overal vliegroest op. Het reparatiedeel voor de a-stijl kan er nu ook ingelast worden.
W Walles Lid 2 nov 2012 #95 Vandaag heb ik het grootste deel van de linkse wielkast in de menie gezet. Het wordt vochtiger weer dus komt er overal vliegroest op. Het reparatiedeel voor de a-stijl kan er nu ook ingelast worden.
Vandaag heb ik het grootste deel van de linkse wielkast in de menie gezet. Het wordt vochtiger weer dus komt er overal vliegroest op. Het reparatiedeel voor de a-stijl kan er nu ook ingelast worden.
W Walles Lid 2 nov 2012 #96 Ondertussen ook eens gekeken hoe de rechste a-stijl erbij staat. Op het zicht was deze veel slechter dan de linkse. Viel uiteindelijk mee, al kwam ik er wel achter dat de accubak door de vorige eigenaar heel k*t gerepareerd is. Alles eruit dan maar!! plaatje is in spiegelbeeld, dit is dus de rechtse a-stijl Ook weer in spiegelbeeld. A-stijl is wel voor de helft aan vervanging toe. Lijkt best netjes gerepareerd maar er is gewoon een stuk plaatwerk over een gat van 20 x 10 cm gelast. Dat gat zag je van binnen dus gewoon zitten.
Ondertussen ook eens gekeken hoe de rechste a-stijl erbij staat. Op het zicht was deze veel slechter dan de linkse. Viel uiteindelijk mee, al kwam ik er wel achter dat de accubak door de vorige eigenaar heel k*t gerepareerd is. Alles eruit dan maar!! plaatje is in spiegelbeeld, dit is dus de rechtse a-stijl Ook weer in spiegelbeeld. A-stijl is wel voor de helft aan vervanging toe. Lijkt best netjes gerepareerd maar er is gewoon een stuk plaatwerk over een gat van 20 x 10 cm gelast. Dat gat zag je van binnen dus gewoon zitten.
W Walles Lid 2 nov 2012 #97 Ondertussen ook eens gekeken hoe de rechste a-stijl erbij staat. Op het zicht was deze veel slechter dan de linkse. Viel uiteindelijk mee, al kwam ik er wel achter dat de accubak door de vorige eigenaar heel k*t gerepareerd is. Alles eruit dan maar!! plaatje is in spiegelbeeld, dit is dus de rechtse a-stijl Ook weer in spiegelbeeld. A-stijl is wel voor de helft aan vervanging toe. Lijkt best netjes gerepareerd maar er is gewoon een stuk plaatwerk over een gat van 20 x 10 cm gelast. Dat gat zag je van binnen dus gewoon zitten.
Ondertussen ook eens gekeken hoe de rechste a-stijl erbij staat. Op het zicht was deze veel slechter dan de linkse. Viel uiteindelijk mee, al kwam ik er wel achter dat de accubak door de vorige eigenaar heel k*t gerepareerd is. Alles eruit dan maar!! plaatje is in spiegelbeeld, dit is dus de rechtse a-stijl Ook weer in spiegelbeeld. A-stijl is wel voor de helft aan vervanging toe. Lijkt best netjes gerepareerd maar er is gewoon een stuk plaatwerk over een gat van 20 x 10 cm gelast. Dat gat zag je van binnen dus gewoon zitten.