G Ghanz Forumbewoner 11 mei 2014 #1 zoals titel al zegt... enige stagnatie met een kickdown kabeltje.. ding zit zo vast als een huis, tips? en waar een nieuwe te verkrijgen?
zoals titel al zegt... enige stagnatie met een kickdown kabeltje.. ding zit zo vast als een huis, tips? en waar een nieuwe te verkrijgen?
wim-v6 Forumbewoner 12 mei 2014 #2 niet bij M&M in dronten, of COPE parts of iets dergelijks. Willem
G Ghanz Forumbewoner 12 mei 2014 #3 Heb er inmiddels een gevonden, nieuw. Nu eerst opzoek naar een gebruikt exemplaar.
R RamSwa72 Post best veel 14 mei 2014 #6 ik zal vanavond een foto plaatsen van wat ik nog heb liggen Het gaat neem ik aan om een TH180 3 bak automaat?
ik zal vanavond een foto plaatsen van wat ik nog heb liggen Het gaat neem ik aan om een TH180 3 bak automaat?
G Ghanz Forumbewoner 18 mei 2014 #8 al lijkt de kabel er wel op... ik durf niet met zekerheid te zeggen of het m is. om een of andere vage reden zat het spul in de bak niet zo het hoort... inmiddels functioneert het een en ander als gewenst ! :thumb
al lijkt de kabel er wel op... ik durf niet met zekerheid te zeggen of het m is. om een of andere vage reden zat het spul in de bak niet zo het hoort... inmiddels functioneert het een en ander als gewenst ! :thumb