I ivartje Loopt hier de deur plat 4 mei 2014 #61 Netjes hoor! Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 5 mei 2014 #62 @ivartje wrote:Netjes hoor! Bedankt! Ben vandaag met de bekabeling bezig geweest, geen foto materiaal eigenlijk... Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
@ivartje wrote:Netjes hoor! Bedankt! Ben vandaag met de bekabeling bezig geweest, geen foto materiaal eigenlijk... Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 7 mei 2014 #63 Lekker aan het starten geweest, doet het nog niet, er lekt 1 injector een stukje retourleiding. Morgen weer verder! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Lekker aan het starten geweest, doet het nog niet, er lekt 1 injector een stukje retourleiding. Morgen weer verder! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 9 mei 2014 #64 Hij krijgt brandstof, maar de vonk is heel slap. Even nieuwe kabels proberen, vanaf de bobine is hij wel goed. Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Hij krijgt brandstof, maar de vonk is heel slap. Even nieuwe kabels proberen, vanaf de bobine is hij wel goed. Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
B Boskje Komt weleens kijken 9 mei 2014 #65 Is de voeding op de bobine wel 12 volt, manta,'s enz met contactpuntjes hebben 9 volt op de bobine? Weet niet hoe dit met een d kadett zit?
Is de voeding op de bobine wel 12 volt, manta,'s enz met contactpuntjes hebben 9 volt op de bobine? Weet niet hoe dit met een d kadett zit?
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 10 mei 2014 #66 Er staat 12v op, zal wel even uitzoeken hoeveel er op moet staan, bedankt voor je reactie! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Er staat 12v op, zal wel even uitzoeken hoeveel er op moet staan, bedankt voor je reactie! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 11 mei 2014 #68 Bobine is goed, want hij heeft vandaag gelopen! Nu "even" de benzine toevoer goed regelen, dan komt er een einde aan!
Bobine is goed, want hij heeft vandaag gelopen! Nu "even" de benzine toevoer goed regelen, dan komt er een einde aan!
O oeht1986 Komt weleens kijken 11 mei 2014 #70 Van de week nog aan de slag met de Berlina? Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 12 mei 2014 #71 Ja, kabelboom netjes maken en aansluiten, aandrijfassen er in, vloeistoffen er in, zorgen dat hij netjes loopt, en verlagen.
Ja, kabelboom netjes maken en aansluiten, aandrijfassen er in, vloeistoffen er in, zorgen dat hij netjes loopt, en verlagen.
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 15 mei 2014 #72 Deadline vastgesteld! 23 mei, 12.45 ga ik mijn Kadett op papier laten zetten als 1.8!
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 16 mei 2014 #73 Vandaag knutselmiddagje gehad, lekker weer er bij! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
M marcohgd Komt weleens kijken 16 mei 2014 #74 Die deadline halen we wel als het zo doorgaat! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 17 mei 2014 #75 Moet makkelijk lukken! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 20 mei 2014 #76 Vandaag met de kabelboom bezig geweest, alle kabels zitten nu op hun plek. Achterlichten werken naar behoren, deze kabelboom heb ik niet van een GTE kunnen gebruiken door de lengte van de station. Moet nu alleen de plus van de brandstofpomp nog aanleggen. Logo gespoten, mijn nieuwe (andere, nette) knipperlichten goed schoongemaakt. Nieuwe massa's aangelegd. Mooi weer er bij! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Vandaag met de kabelboom bezig geweest, alle kabels zitten nu op hun plek. Achterlichten werken naar behoren, deze kabelboom heb ik niet van een GTE kunnen gebruiken door de lengte van de station. Moet nu alleen de plus van de brandstofpomp nog aanleggen. Logo gespoten, mijn nieuwe (andere, nette) knipperlichten goed schoongemaakt. Nieuwe massa's aangelegd. Mooi weer er bij! Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 20 mei 2014 #78 Word het wel weer, verse knippers en een nette grill helpt ook een boel voor het uiterlijk. Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Word het wel weer, verse knippers en een nette grill helpt ook een boel voor het uiterlijk. Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 21 mei 2014 #79 Hij loopt!! Nog wel even wat afstellen, maar hij loopt. Nou doet de versnellingsbak wel raar. Koppeling voelt goed, hij gaat goed in zijn versnelling, maar de wielen draaien niet. Maar gelukkig hebben we nog wel! een hele dag :shock:
Hij loopt!! Nog wel even wat afstellen, maar hij loopt. Nou doet de versnellingsbak wel raar. Koppeling voelt goed, hij gaat goed in zijn versnelling, maar de wielen draaien niet. Maar gelukkig hebben we nog wel! een hele dag :shock:
O oeht1986 Komt weleens kijken 22 mei 2014 #80 Morgen ook bezig zeker? Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk