Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kadett 1800i Frisco.. Remmen reviseren met foto's
MIj is altijd geleerd, de leuke embleempjes van "dure" speakers af te halen..:hmmz
Je zal niet de eerste zijn waar heel de bedoeling uitgejat word..:swear
Is JBL dan zo'n duur merk??
Ik heb de embleempjes er nog steeds opzitten
Ligt er natuurlijk aan wat voor model JBL speaker je hebt, maar het is ook meer bedoeld als algemeen. Ik weet dat JBL in iedergeval niet verkeerd is!
Je hebt gewoon een veel grotere kans dat ze je auto open breken. Word gewoon een stuk interessanter voor de "dief" als je merk embleempjes ziet, dan als je niet weet wat er in zit!
Zo vanavond bij een kadett 1800 frisco wezen kijken hier in de buurt en mijn vader heeft deze ook weer gekocht!! Voor onderdelen enzovoorts... zit een zeer goed lopende motor in en de bak is ook nog in goede staat.
Gsi motorkap erop en bekleding is ook nog best netjes!!
Dit is de 3de kadett frisco hier in de verzameling en het 4e e-kadettje.
Het is nog bekend wanneer de auto bij ons in bezit komt, want de mensen blijven er nog even in rondrijden!!
Apk is nog tot 31-12-2007, dus voor 2008 staat ie hier wel op de oprit!!
Jeetje zeg, alweer een frisco! leuk man, zitten er toevallig op je "nieuwe" frisco ook originele velgen? Ik ben voor mijn frisco namelijk nog op zoek naar een setje.....u2u je wel even...
Blijft een mooi project, ga het zeker weer volgen!
erg benieuwd naar de nieuwe foto's, en gaaf dat je de 150.000km gehaald hebt, blokje gaat met gemak nog een keer 150.000km mee hoor, alleen zorgen dat de carrosserie het ook haalt