Ik heb een opel corsa van 98 met een lekkende kachelradiateur. via de onderkant van het middenblok zijn we er al in geslaagd de kachelradiateur bloot te leggen langs onder maar hij zit er nog altijd wel in. hoe kan ik hem er langs deze weg uitkrijgen? en een nieuwe erin?
iemand die ons kan helpen?
alvast bedankt
iemand die ons kan helpen?
alvast bedankt