Hallo allemaal,
Ik heb ook een probleem met mijn kachel:
De kachel werkt alleen op stand 6 en 7, en als ik dan terug wil naar 1, 2, 3, 4 of 5 dan lukt dit niet want dan schiet de kachel steeds terug naar 6 of 7, vaak pas na meerdere malen proberen lukt het. Soms doet hij het echter wel.
Het ligt niet aan de instellingen of defrost stand ofzo, die laatste was gewoon uit en staat hierbuiten.
Ik heb mijn auto nu 3 maanden en het lijkt steeds iets erger te worden. Ik heb 6 maanden of 1 jaar garantie, weet niet precies hoeveel maar ik heb dus de autozaak gebeld waar ik mijn vectra c gekocht heb en van hun mocht ik mijn auto in de buurt laten maken bij een Opel dealer. (waar ik mijn auto gekocht heb is erg ver weg).
Vandaag bij Opel Merel geweest en die zeggen:
"Wij kunnen het niet vinden, als het de weerstand is doet je kachel niets meer". "Bij ons doet de kachel het wel". Ze hebben dus ook niet gemeten ofzo.
Dus ik begon al een discussie en zei dat de kachel gewoon niet goed is, maarjah zij bleven bij hun punt.
Vervolgens stap ik in mijn auto en ik wil de blower op 4 zetten ipv 6 of 7, en jahoor, lukt dus niet.
Dus ik zal toch vanuit Alkmaar naar Rotterdam moeten gaan, want ik wil niet over een paar maanden voor de kosten op draaien.
Weten jullie wat het kan zijn misschien?
Groeten,
Evert.