S sram Komt weleens kijken 19 nov 2012 #1 Wie kan mij vertellen hoe ik de kachel radiator moet vervangen
G Ghanz Forumbewoner 19 nov 2012 #2 zo zonder model gegevens.. wordt het lastig antwoorden denk ik. maaar.. ik verwacht dat google.nl je wel verder helpen kan king:
zo zonder model gegevens.. wordt het lastig antwoorden denk ik. maaar.. ik verwacht dat google.nl je wel verder helpen kan king:
S sram Komt weleens kijken 19 nov 2012 #3 Das stom helemaal vergeten Hier komt ie. Het is een vectra gts 3.2 bj 2003 Zal iets makkelijker gaan nu alvast bedankt En Google kan me niet verder helpen vandaar dat ik hier de vraag stel :shock:
Das stom helemaal vergeten Hier komt ie. Het is een vectra gts 3.2 bj 2003 Zal iets makkelijker gaan nu alvast bedankt En Google kan me niet verder helpen vandaar dat ik hier de vraag stel :shock:
G Ghanz Forumbewoner 19 nov 2012 #4 :thumbup t zal natuurlijk wel een dahs verwijder klusje worden....
S sram Komt weleens kijken 20 nov 2012 #5 Niemand ? Die hier een uitleg kan geven Dash eruit is een beetje summier. Beetje hetzelfde als warmte wisselaar is kapot. Jaja dan moet je blok open
Niemand ? Die hier een uitleg kan geven Dash eruit is een beetje summier. Beetje hetzelfde als warmte wisselaar is kapot. Jaja dan moet je blok open
G Ghanz Forumbewoner 20 nov 2012 #6 ben ook poosje aan het google-en geweest... maar inderdaad, bar weinig over te vinden...