H heavy-d Lid 29 mrt 2010 #1 Hallo, Ik heb een UHP4 Bluetooth + microfoon met plug (groenkleurige plug). Echter zoek ik nu de kabel die de microfoon verbind met de radio en het bluetooth kastje. wie kan mij helpen!?
Hallo, Ik heb een UHP4 Bluetooth + microfoon met plug (groenkleurige plug). Echter zoek ik nu de kabel die de microfoon verbind met de radio en het bluetooth kastje. wie kan mij helpen!?
S Spacejam Hoort bij de inboedel 29 mrt 2010 #2 die zul je zelf moeten maken, je kan een mid stekker van een vectra b gebruiken.
H heavy-d Lid 11 apr 2010 #3 origineel gepost door Spacejam die zul je zelf moeten maken, je kan een mid stekker van een vectra b gebruiken. Hallo, Ik heb hem al. Het is een reparatiesetje bij de dealer. compleet bedrading en stekkers
origineel gepost door Spacejam die zul je zelf moeten maken, je kan een mid stekker van een vectra b gebruiken. Hallo, Ik heb hem al. Het is een reparatiesetje bij de dealer. compleet bedrading en stekkers
A astra-gtc-freak Post best veel 12 apr 2010 #4 heavy-d Heb jij een onderdeel nummer van dat reparatiesetje dit is namelijk wel erg intressant.
A Astranomic Komt weleens kijken 13 apr 2010 #5 Dat wilde ik ook net vragen en een prijs misschien? Is dit de kabel die dan vanaf de centrale aansluit stekker naar boven via de A-stijl loopt naar de mircofoon toe... Greetzzz!!!
Dat wilde ik ook net vragen en een prijs misschien? Is dit de kabel die dan vanaf de centrale aansluit stekker naar boven via de A-stijl loopt naar de mircofoon toe... Greetzzz!!!
A Astranomic Komt weleens kijken 14 apr 2010 #6 Nou Heavy-D je laat ons wel wachten ik wil er namelijk ook aan beginnen! :angel :jerry Greetzzz!!!