A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #162 Geprobeerd kwam iets van on in beeld. Maar radio gaat niet van zelf uit of aan
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #163 Geprobeerd kwam iets van on in beeld. Maar radio gaat niet van zelf uit of aan
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 apr 2012 #164 Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik
Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 apr 2012 #165 Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik
Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #168 @KadAstra-EF wrote:Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik Klopt wat ik net deed zoals Mr.f zei kreeg ik dit ook in beeld. Eerst was het off deed nog niks, toen weer geprobeerd dat die op on stond.. Beide ging die niet van zelf aan op contact of uit.
@KadAstra-EF wrote:Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik Klopt wat ik net deed zoals Mr.f zei kreeg ik dit ook in beeld. Eerst was het off deed nog niks, toen weer geprobeerd dat die op on stond.. Beide ging die niet van zelf aan op contact of uit.
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #169 @KadAstra-EF wrote:Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik Klopt wat ik net deed zoals Mr.f zei kreeg ik dit ook in beeld. Eerst was het off deed nog niks, toen weer geprobeerd dat die op on stond.. Beide ging die niet van zelf aan op contact of uit.
@KadAstra-EF wrote:Contact UIT !!! de radio moet ook uit staan. dan op knop drukken en de 1 en 3 toets ingedrukt houden. Daarna moet "igni on" of "igni off" in beeld komen. Rik Klopt wat ik net deed zoals Mr.f zei kreeg ik dit ook in beeld. Eerst was het off deed nog niks, toen weer geprobeerd dat die op on stond.. Beide ging die niet van zelf aan op contact of uit.
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #176 Hij staat op on maar doet niks heb radio eruit gehad, aan die kabelboom zijn paar draadjes door geknipt :wtf
Hij staat op on maar doet niks heb radio eruit gehad, aan die kabelboom zijn paar draadjes door geknipt :wtf
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #177 Hij staat op on maar doet niks heb radio eruit gehad, aan die kabelboom zijn paar draadjes door geknipt :wtf
Hij staat op on maar doet niks heb radio eruit gehad, aan die kabelboom zijn paar draadjes door geknipt :wtf
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 apr 2012 #178 en welke zijn dat ? De kleuren die doorgeknipt zijn. En origineel ISO blokje van Opel ? Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 apr 2012 #179 en welke zijn dat ? De kleuren die doorgeknipt zijn. En origineel ISO blokje van Opel ? Rik
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #180 Rik het is al laat :jerry Ik maak morgen foto ervan.. Jaa zwartblokje bedoel je?