O okkie-001 Komt hier geregeld 14 apr 2012 #141 geen spaning is dat met of zonder geel blokje ? michel
A astraTD Forumbewoner 14 apr 2012 #142 @okkie-001 wrote:geen spaning is dat met of zonder geel blokje ? michel Zonder blokje. Met blokje blijft die constant door gloeien als de auto op contact staat en lopend.
@okkie-001 wrote:geen spaning is dat met of zonder geel blokje ? michel Zonder blokje. Met blokje blijft die constant door gloeien als de auto op contact staat en lopend.
A astraTD Forumbewoner 19 apr 2012 #143 Auto staat sinds gister bij de garage, tot heden ben ik nog niet gebeld geworden... Denk dat ik morgen toch eens langzaam ga kijken hoe het zit.. Jullie misschien nog ideeën ?
Auto staat sinds gister bij de garage, tot heden ben ik nog niet gebeld geworden... Denk dat ik morgen toch eens langzaam ga kijken hoe het zit.. Jullie misschien nog ideeën ?
A astraTD Forumbewoner 14 apr 2012 #144 @okkie-001 wrote:geen spaning is dat met of zonder geel blokje ? michel Zonder blokje. Met blokje blijft die constant door gloeien als de auto op contact staat en lopend.
@okkie-001 wrote:geen spaning is dat met of zonder geel blokje ? michel Zonder blokje. Met blokje blijft die constant door gloeien als de auto op contact staat en lopend.
A astraTD Forumbewoner 19 apr 2012 #145 Auto staat sinds gister bij de garage, tot heden ben ik nog niet gebeld geworden... Denk dat ik morgen toch eens langzaam ga kijken hoe het zit.. Jullie misschien nog ideeën ?
Auto staat sinds gister bij de garage, tot heden ben ik nog niet gebeld geworden... Denk dat ik morgen toch eens langzaam ga kijken hoe het zit.. Jullie misschien nog ideeën ?
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 apr 2012 #146 Ik hoop echt dat ie morgen klaar is. Anders kunnen we saampjes niet op de foto :cry :cry :cry Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 apr 2012 #148 Ik hoop echt dat ie morgen klaar is. Anders kunnen we saampjes niet op de foto :cry :cry :cry Rik
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #151 Auto sinds vandaag weer terug! probleem is niet opgelost :thumbdown Ik steek er verder geen centen meer in, dus ik laat het hierbij. Wel 200,- armer :swear Toch bedankt allemaal om mee te denken.
Auto sinds vandaag weer terug! probleem is niet opgelost :thumbdown Ik steek er verder geen centen meer in, dus ik laat het hierbij. Wel 200,- armer :swear Toch bedankt allemaal om mee te denken.
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #153 Auto sinds vandaag weer terug! probleem is niet opgelost :thumbdown Ik steek er verder geen centen meer in, dus ik laat het hierbij. Wel 200,- armer :swear Toch bedankt allemaal om mee te denken.
Auto sinds vandaag weer terug! probleem is niet opgelost :thumbdown Ik steek er verder geen centen meer in, dus ik laat het hierbij. Wel 200,- armer :swear Toch bedankt allemaal om mee te denken.
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 apr 2012 #154 IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik
IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 apr 2012 #155 IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik
IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #156 @KadAstra-EF wrote:IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik Ja Rik mijn excuses ik heb je al een PM gestuurd. Volgende keer beter :thumbup
@KadAstra-EF wrote:IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik Ja Rik mijn excuses ik heb je al een PM gestuurd. Volgende keer beter :thumbup
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #157 @KadAstra-EF wrote:IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik Ja Rik mijn excuses ik heb je al een PM gestuurd. Volgende keer beter :thumbup
@KadAstra-EF wrote:IK LAAT HET HIER NIET BIJ :fy1 :fy1 :jerry :jerry Dat is een dag te laat vriend !! Ben nu weer thuis dus jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Rik Ja Rik mijn excuses ik heb je al een PM gestuurd. Volgende keer beter :thumbup
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #158 @Mr.F wrote:Wtf! Maar van die radio he, is die origineel Opel? Je kan namelijk instellen of hij automatisch met het contact aan gaat! Nu heb ik weer originele Opel radio erin. En hoe doe je dit dan?
@Mr.F wrote:Wtf! Maar van die radio he, is die origineel Opel? Je kan namelijk instellen of hij automatisch met het contact aan gaat! Nu heb ik weer originele Opel radio erin. En hoe doe je dit dan?
A astraTD Forumbewoner 21 apr 2012 #160 @Mr.F wrote:Wtf! Maar van die radio he, is die origineel Opel? Je kan namelijk instellen of hij automatisch met het contact aan gaat! Nu heb ik weer originele Opel radio erin. En hoe doe je dit dan?
@Mr.F wrote:Wtf! Maar van die radio he, is die origineel Opel? Je kan namelijk instellen of hij automatisch met het contact aan gaat! Nu heb ik weer originele Opel radio erin. En hoe doe je dit dan?