Wat blue dragon gepost had hierboven ging over mijn ervaring met hun.
Het verhaal is eigenlijk dat alles in het begin voor de aanschaf goed en wel verliep via email, kreeg binnen een dag reactie terug. Alles zou passen volgens hem, 100% gegarandeerd.
Filter gekocht, gepast, bleek dus niet te gaan qua grootte en daarover een mail gestuurd om te retourneren en heb 1 reactie terug gehad erop en ik quote vanuit mijn email:
Andere optie, mischien een mede Astra
Tuning club lid die hem van je over wil nemen? iemand met een minder snelle
Astra? <<- dit was toen hij nog sponsor was van ATC
Daarna nog een stuk of 7 emails gestuurd in de afgelopen 4 maanden en nooit geen reactie op terug gehad.
Telefonisch ook niet bereikbaar, krijg continue een in gesprekstoon.
Zijn bedrijfspand is verkocht, en hij zou via thuis werken heb ik van betrouwbare bronnen gehoord.
Heb toevallig vanavond via zijn site het contact formulier in gevuld hierover zodat ik zeker weet dat het aankomt bij hem, maar ik heb er een hard hoofd in wat dat betreft.
Dus ik hoop dat je hem wel telefonisch te pakken krijgt en het filter nog niet betaald hebt, want zijn service is op zijn aardigst gezegd KLOTE!
Zit al te zoeken op juridisch gebied om dit op te gaan lossen want kom echt nergens op deze manier. Gelukkig heb ik alle emails etc. opgeslagen als bewijs.. dus wat dat betreft zit het wel goed.
Blijf dit wel even volgen, als dit ook escaleert bij jou op deze manier staan we samen sterker zal maar zeggen king: