J jimmy Lid 3 jun 2014 #1 Hallo, Ik lees hier al tijden lang mee maar heb me nog nooit voorgesteld, dus bij deze. Ik ben Jim en kom uit Valkenswaard. Tot begin dit jaar reed ik in een astra f en over 2 weken heb ik een astra coupe. De astra coupe moet nog ingevoerd worden. En mijn oude astraatje: Groeten Jim
Hallo, Ik lees hier al tijden lang mee maar heb me nog nooit voorgesteld, dus bij deze. Ik ben Jim en kom uit Valkenswaard. Tot begin dit jaar reed ik in een astra f en over 2 weken heb ik een astra coupe. De astra coupe moet nog ingevoerd worden. En mijn oude astraatje: Groeten Jim