Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hopen voor jurgen dat de thuiskomer ook vervangen is.
Of heeft een c-vec ook een volwaardig wiel?
Erwin
die hebben gewoon zo'n waardeloos thuiskomertje:thumbdown
Er zijn er een hoop die volwaardig reservewiel hebben hoor ik dus , Speaker, Ahrend en opel Limbo dacht ik ook en vast wel meer ,volgens mij heeft Jurgen zelfs een evo star als reservewiel dus dan heeft hij er 9king:
hopen voor jurgen dat de thuiskomer ook vervangen is.
Of heeft een c-vec ook een volwaardig wiel?
Erwin
die hebben gewoon zo'n waardeloos thuiskomertje:thumbdown
Er zijn er een hoop die volwaardig reservewiel hebben hoor ik dus , Speaker, Ahrend en opel Limbo dacht ik ook en vast wel meer ,volgens mij heeft Jurgen zelfs een evo star als reservewiel dus dan heeft hij er 9king:
Dus heb je um in de kofferbak liggen of hoe moet ik dat zien?
ik heb een vectra-b en daar ligt een 195/65/15 in de wielbak.
Erwin
Heb 'm alleen bij me als ik op vakantie ga Paar maanden terug nog de laatste 4 kilometer op een platte band heel voorzichtig naar huis gereden. Band was zo waar nog helemaal heel. Op het schroefgat na wat er in zat
Dus heb je um in de kofferbak liggen of hoe moet ik dat zien?
ik heb een vectra-b en daar ligt een 195/65/15 in de wielbak.
Erwin
Heb 'm alleen bij me als ik op vakantie ga Paar maanden terug nog de laatste 4 kilometer op een platte band heel voorzichtig naar huis gereden. Band was zo waar nog helemaal heel. Op het schroefgat na wat er in zat