B .B4R7. Loopt hier de deur plat 10 feb 2011 #1 Hierbij de nieuwe contest! Regels e.d. zijn bekend. Deze keer een opel corsa'tje D Niet heel inspiratievol maarja, denk dat je dr wel n ragbakje van kunt make xD. Succes! Insturen tot zondag 27 februari
Hierbij de nieuwe contest! Regels e.d. zijn bekend. Deze keer een opel corsa'tje D Niet heel inspiratievol maarja, denk dat je dr wel n ragbakje van kunt make xD. Succes! Insturen tot zondag 27 februari
D de wit Komt hier geregeld 10 feb 2011 #2 We gaan weer voor modern..... eens kijken wat we hier voor iets bijzonders mee kunnen..
D de wit Komt hier geregeld 10 feb 2011 #3 We gaan weer voor modern..... eens kijken wat we hier voor iets bijzonders mee kunnen..
M Mad Max Post best veel 11 feb 2011 #4 Ik heb er zin in! Kijken of ik deze keer wel stemmen binnen kan slepen
M Mad Max Post best veel 11 feb 2011 #5 Ik heb er zin in! Kijken of ik deze keer wel stemmen binnen kan slepen
M Mad Max Post best veel 11 feb 2011 #6 Ik heb er zin in! Kijken of ik deze keer wel stemmen binnen kan slepen
M Mad Max Post best veel 11 feb 2011 #7 Ik heb er zin in! Kijken of ik deze keer wel stemmen binnen kan slepen
I iSuperSSam Komt weleens kijken 11 feb 2011 #8 Niet zo lang bezig geweest, maar gewoon simpel en netjes gehouden:
I iSuperSSam Komt weleens kijken 11 feb 2011 #9 Niet zo lang bezig geweest, maar gewoon simpel en netjes gehouden:
M MV Komt hier geregeld 11 feb 2011 #12 corsa d facelift lampen ( min de mazda voorbumper ) verstraler aangezet grill / logo mat zwart gemaakt nederlands nummerbord erop bumperschildje / motorkap / Spiegel en deurstrip in leer gezet deurstijl bestickert met zwart folie ramen getint zwarte achterlichten grotere velgen verlaagd met airride grondkleur veranderd
corsa d facelift lampen ( min de mazda voorbumper ) verstraler aangezet grill / logo mat zwart gemaakt nederlands nummerbord erop bumperschildje / motorkap / Spiegel en deurstrip in leer gezet deurstijl bestickert met zwart folie ramen getint zwarte achterlichten grotere velgen verlaagd met airride grondkleur veranderd
M MV Komt hier geregeld 11 feb 2011 #13 corsa d facelift lampen ( min de mazda voorbumper ) verstraler aangezet grill / logo mat zwart gemaakt nederlands nummerbord erop bumperschildje / motorkap / Spiegel en deurstrip in leer gezet deurstijl bestickert met zwart folie ramen getint zwarte achterlichten grotere velgen verlaagd met airride grondkleur veranderd
corsa d facelift lampen ( min de mazda voorbumper ) verstraler aangezet grill / logo mat zwart gemaakt nederlands nummerbord erop bumperschildje / motorkap / Spiegel en deurstrip in leer gezet deurstijl bestickert met zwart folie ramen getint zwarte achterlichten grotere velgen verlaagd met airride grondkleur veranderd
T turbosix Loopt hier de deur plat 13 feb 2011 #14 hier dan mijn Corsa w12 met verlengde deuren, wilde nog wat kleine schoonheidsfoutjes weg werken maar daar heb ik denk ik geen tijd meer voor. ga overmorgen op vakantie
hier dan mijn Corsa w12 met verlengde deuren, wilde nog wat kleine schoonheidsfoutjes weg werken maar daar heb ik denk ik geen tijd meer voor. ga overmorgen op vakantie
T turbosix Loopt hier de deur plat 13 feb 2011 #15 hier dan mijn Corsa w12 met verlengde deuren, wilde nog wat kleine schoonheidsfoutjes weg werken maar daar heb ik denk ik geen tijd meer voor. ga overmorgen op vakantie
hier dan mijn Corsa w12 met verlengde deuren, wilde nog wat kleine schoonheidsfoutjes weg werken maar daar heb ik denk ik geen tijd meer voor. ga overmorgen op vakantie
J JelOpel Post best veel 15 feb 2011 #20 Hoi, Hier is mijn inzending: http://img23.imageshack.us/img23/4118/crossa400.jpg Hier is ie in het groot. Opel Crossa 400. Beetje een ode aan het 400-tijdperk. Ben er wel trots op. Ga binnenkort met vakantie, dus kan er niks meer aan veranderen.
Hoi, Hier is mijn inzending: http://img23.imageshack.us/img23/4118/crossa400.jpg Hier is ie in het groot. Opel Crossa 400. Beetje een ode aan het 400-tijdperk. Ben er wel trots op. Ga binnenkort met vakantie, dus kan er niks meer aan veranderen.