ja hoor...WW

Had een bericht gekregen dat ik 1 van de 200 sollicitanten was.

Wie moet houd en goed zijn oren en ogen gebruikt komt zeker weer aan een nieuwe baan. Ben ook bij detacheerders ingeschreven en een oud collega was iets eerder weg gestuurd, en hij heeft ook weer een leuke nieuwe baan.

Vorige baan was van hele korte duur, dus er weer in.... en er weer uit!, na hele lange tijd weer terug in de automotive op het gebied wat ik het liefste deed, bij een hele goede partij!

Dus heel gelukkig, en tegen condities waarvan ik alleen maar kon dromen..zelfs nog wat beter..

Geen Opel maar een Golf 7 met maar 14% bijtelling.

Er passen zelfs 3 kinderstoeltjes achterin!

Het gaat lekker en heb het goed naar mijn zin dus zorgen voor een contract, dan komt het met de autokeuze ook wel goed (liefst 7% bijtelling).

Mooi op te horen dat er toch weer iemand uit het ww schuitje is.

Ben nu v.a febr. bezig maar het wil hier nog niet zo lukken.

Patser suc6 in je nieuwe baan :thumbup

Gefeliciteerd voor degene met een baan :thumb

Hier ook nog steeds niks ...

Zit nu echt al 2 jaar thuis :sleeping

Afwijzing naar afwijzing ...

Zelfs voor een functie die ik al jaren heb gedaan :hmmz

Pff Blendjuh dan begint voor jouw de tijd echt te dringen om wat te vinden, hoelang heb jij nog nog WW?

Ik kreeg na 15 jaar werken nog geen 2 jaar ww

Mijn ww is allang voorbij :swear

Had in totaal maar 11 maanden en die had ik daarvoor al verbruikt ..

Daarna weer werk maar te kort voor nieuwe ww ... dus nu helemaal niks meer :swear

pff dat is helemaal k*t, je hypotheek en andere lasten blijven wel doorlopen he,

Dat word toch hopen dat je snel weer wat vind.

Die lopen jammer genoeg ook door :???:

Die stoppen ze helaas niet ...

Hoop ook dat ik snel wat heb ...

Dus blijven we solliciteren :D

Ondanks alle tegenslag moet houden dat het je gaat lukken om een nieuwe baan te vinden.

Zo sta ik er zelf ook in, en weet zeker het gaat jouw en mij echt wel lukken om een nieuwe baan te vinden!

@-BlendjuH- wrote:Ach , onze tijd komt wel weer king:

T duurt alleen even :sleeping

Ken je situatie maar al te goed helaas,

Niet opgeven, de ene dag gaat beter/minder slecht dan de andere..en op de goeie momenten vol er tegenaan.. ook valt het geluk ooit weer jouw kant op.

Aan de ene kant is het waar, schieten met hagel maar hoe verder/breder je zoekt hoe verder van je vakgebied en hoe minder expertise.. gecombineerd met 200 brieven van dan wellicht meer ervaren anderen wel in die richting maakt het alleen maar moeilijker.

Ben op een gegeven moment naar bepaalde bedrijven gaan zoeken in een bij mij passende branche en daar gaan kijken naar vacatures op internet en direct naar hen reageren ipv op de bekende vacature sites..

Succes :thumbup

Ik was precies 2 weken ZZP schilder,maar dat is ook niks.Aangezien je een hoger risico loopt in de bouw,moest ik een behoorlijk bedrag neer tellen voor de verzekering.Ook je 'pensioen' moet je zelf betalen.

Dat ging het dus niet worden.Klaar!

Daarna bij een koerier gewerkt,de nachtdiensten.Eerst van Hoorn richting Duitse grens,pakketten inladen,dan naar Diemen om het te sorteren en dan je ronde rijden.

Werdt het ook niet.Ze zagen geen brood in me.

Nu werk ik bij een timmerbedrijf die dakapellen bouwen.

Ik werk daar als montagemedewerker en een klein beetje als schilder.

Ik wilde uit het schildersvak (na 28 jaar) en dat is nu gedeeltelijk gelukt.

Weleenswaar via een uitzendburo,maar ik krijg wel reiskosten.

Was in het begin vreselijk wennen.Die timmerlieden rammelen in een paar uur een kapel in elkaar terwijl ik er een hele dag over deed.Maar het gaat steeds beter.Wordt goed begeleid door een timmerman.Ze wilde een vaste schilder in het bedrijf die ook kon monteren.

Prima,is nog interresant ook en dan af en toe een houten dakkapel schilderen.

Nu maar hopen dat ik hier voorlopig ff kan blijven.

Kijk dat zijn de goede berichten van iemand die en uit de ww gekomen is en het nu goed naar zijn zin heeft op het werk.

En ja hoor ...

Na 2 jaar EINDELIJK werk :D

Zal helaas tot april zijn maar er bestaat een mogelijkheid voor langer ...

Maar dat zien we dan wel weer ;)

Gefeliciteerd!!

Suc6 in je nieuwe baan!

Ik hoor vandaag wanneer ik bij een aannemer op gesprek mag, hoop dat ik ook snel kan zeggen dat ik weer werk heb.

Nieuwe ouwe baan :jerry

Ben al sinds 10 jaar al werkzaam hier op en aan :jerry

Veel succes , ik duim dat je aan genomen word en snel kan beginnen ;)

Tja, die crisis is nog lang niet voorbij, al wil men het ons wel doen geloven. En voor instapfuncties belachelijke eisen stellen. De mensen die aan die eisen voldoen willen dat instap werk dus echt niet doen. En zo zit ook ik al een hele tijd in zo'n kring.

Maar het positieve is dat ik afgelopen maand al 4 gesprekken gehad heb.

gr

Marcel

tnx voor je positieve woorden, doe me best iig.

Wat vinden jullie ervan dat je CV er tegenwoordig als een reclame advertentie eruit moet zien ipv opsomming van wat je werkervaring en opleidingen zijn :?:

Terug
Naar boven