L LexSF Komt weleens kijken 25 jan 2013 #1 Na twee weken hard zwoegen in Polen kom je thuis en zie je dit; Gelukkig heeft degene zich wel gemeld maar vrolijk wordt je er niet van! Kost me weer 2 vrije dagen dit.
Na twee weken hard zwoegen in Polen kom je thuis en zie je dit; Gelukkig heeft degene zich wel gemeld maar vrolijk wordt je er niet van! Kost me weer 2 vrije dagen dit.
R RISL Forumbewoner 25 jan 2013 #2 Lelijk deukje! In ieder geval fijn dat degene die dit gedaan heeft, zich gemeld heeft. En 2 vrije dagen? Ik weet niet bij wie je verzekert bent, maar vaak krijg je een gratis leenauto als je even doorvraagt.
Lelijk deukje! In ieder geval fijn dat degene die dit gedaan heeft, zich gemeld heeft. En 2 vrije dagen? Ik weet niet bij wie je verzekert bent, maar vaak krijg je een gratis leenauto als je even doorvraagt.
R RISL Forumbewoner 25 jan 2013 #4 Ow, ja, om je auto weg te brengen en op te halen. Tja, wellicht dat je 'm op zaterdag kunt brengen, dan een week die leenauto en de zaterdag erna ophalen? En als je ook op zaterdag werkt....dan kost het je inderdaad twee dagen
Ow, ja, om je auto weg te brengen en op te halen. Tja, wellicht dat je 'm op zaterdag kunt brengen, dan een week die leenauto en de zaterdag erna ophalen? En als je ook op zaterdag werkt....dan kost het je inderdaad twee dagen
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 25 jan 2013 #5 Dat is idd minder om je Vec zo aan te treffen. Succes met de afhandeling :thumbup