N nova.... Forumbewoner 15 jun 2010 #21 origineel gepost door 2e-c14nz Tissues?? Als ze het goed doet heeft ze die niet nodig gewoon mondje open... maar we dwalen af van het begin topic
origineel gepost door 2e-c14nz Tissues?? Als ze het goed doet heeft ze die niet nodig gewoon mondje open... maar we dwalen af van het begin topic
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 16 jun 2010 #22 zelf had ik bij mijn calibra een zelfgemaakte hoeden plank overtrokken met de vlag van jovink daarop sjaaltje en wat ander spul maar goed dat waren andere tyden
zelf had ik bij mijn calibra een zelfgemaakte hoeden plank overtrokken met de vlag van jovink daarop sjaaltje en wat ander spul maar goed dat waren andere tyden
O OPC Turbo Komt hier geregeld 16 jun 2010 #23 Mijn oude buurvrouw had altijd een bijbeltje op de hoedenplank... Met een botsing geeft dat een gezegend einde als je hem in je nek krijgt...
Mijn oude buurvrouw had altijd een bijbeltje op de hoedenplank... Met een botsing geeft dat een gezegend einde als je hem in je nek krijgt...
G GTS Power Hoort bij de inboedel 16 jun 2010 #24 bij mij ligt al jaren een opel pet op de hoedenplank
O OPC Turbo Komt hier geregeld 16 jun 2010 #25 origineel gepost door 2e-c14nz whahaha lol of. had ze dat echt...? :afro Nee, gelukkig heeft ze hem tegenwoordig in een deurvak liggen stuk veiliger
origineel gepost door 2e-c14nz whahaha lol of. had ze dat echt...? :afro Nee, gelukkig heeft ze hem tegenwoordig in een deurvak liggen stuk veiliger
O OPC-lijntje Post best veel 20 jun 2010 #29 Bij mij geen losse rotzooi in de auto En nee, ik schroef het ook niet vast op de hoedenplank :jerry
K Keesjr Komt hier geregeld 20 jun 2010 #30 Twee lompe grote opbouwspeakers en een leren cowboyhoed..............(Manta hé!)
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 20 jun 2010 #31 origineel gepost door SRLandgraaf ik heb er nu een vuvuzela opliggen:jerry Aaaaaaaaaaaaah... Vreselijke dingen :jerry
origineel gepost door SRLandgraaf ik heb er nu een vuvuzela opliggen:jerry Aaaaaaaaaaaaah... Vreselijke dingen :jerry
O opelfreak Komt weleens kijken 20 jun 2010 #32 Bij mij liggen er 2 mini-sjaaltjes op van voetbalploegen (HSV Hoek en Shamrock Rovers)
F Flowerpower Komt weleens kijken 21 jun 2010 #33 bij mij ligt er niks op heb zo'n afdekhoes omdat het een station is
O OPC-lijntje Post best veel 21 jun 2010 #37 origineel gepost door OpelRoos Wil deze wel op mn hoedeplank :angel Dat past nooit in een Corsa :jerry
origineel gepost door OpelRoos Wil deze wel op mn hoedeplank :angel Dat past nooit in een Corsa :jerry
O OpelRoos Komt hier geregeld 22 jun 2010 #38 Ik wil BaasJ in dat broekje op mn hoedeplank :agent:wub
T testdrive Komt hier geregeld 22 jun 2010 #39 is er dan niemand die dat ding gebruikt waarvoor die gemaakt is. om je HOED er op teleggen daarom heet het een hoedeplank
is er dan niemand die dat ding gebruikt waarvoor die gemaakt is. om je HOED er op teleggen daarom heet het een hoedeplank
K Keesjr Komt hier geregeld 22 jun 2010 #40 Wakker hoor testdrive ik heb me cowboyhoed d'r op liggen (klem tussen de speakers in) dus.............
Wakker hoor testdrive ik heb me cowboyhoed d'r op liggen (klem tussen de speakers in) dus.............