Isuzu 1.7TDS

525 is idd wel veel, ik heb de sloper gekocht bij 280.500 ofzo, heb er 2 maanden meegereden(toen viel de aanslag voor de wegenbelasting in de bus) en toen omgezet naar de d kadett met een versie distributie en koppeling etc.

ik heb zo helaas geen foto's van die poten en toplagers, het was bij mij al zo toen ik de auto kocht.

maar daarvoor zou ik even een vraag zetten in het kadett forum deel, er zijn er genoeg die dat al eens gedaan hebben.

Ik heb de moter er nu in hangen, en het rijdt.

Alleen loopt het nog niet zoals hij deed toen hij nog in de astra zat.

Ik heb de distributie wel vervangen, zou het kunnen zijn dat de pomp

net een tand verkeerd staat? Hij rookt blauw, stottert en houd in, en heeft

nog lang niet het vermogen wat hij hoort te hebben.

heb je de pomp niet vast gezet dan toen je die vervangen hebt?

je kunt zowel de pomp als ik dacht de nokkenas gewoon vast zetten met een boutje.

enkel de krukas weet ik niet meer...

Is inmiddels opgelost, pomp stond 1 tand verkeerd. Hij gaat nu echt als de brandweer.

Is er ook nog iemand die weet hoe ik alle verlichting op het dashboard weer aan de praat

krijg? Olielampje doet het al wel, en ik had ook een gloeilamp gemaakt op het lampje van de choke.

Echter doet deze het niet meer sinds ik de dynamo constante + heb gegeven.

Ook de dynamolamp doet het niet, en de temp. meter.

Als iemand de draadkleuren hiervan weet?!

Volgende probleem doet zich nu voor. Het tanken gaat voor geen meter. Je krijgt er misschien

een liter per keer in. Wat resulteerd in een tankbeurt van bijna 15 min.

Ik heb een hageltje nieuwe dieseltank aangeschaft voor de ombouw, dus dit zou goed moeten zijn.

Of zou ik de beluchting moeten controleren/groter moeten maken?

@stellema, ik heb jullie ombouw ook even bekeken, en zie dat jullie een kleiner dieselfilter hebben dan mij.

van wat voor type merk auto is dit, of van wat voor bouwjaar/type astra.

tevens nog steeds info over de bedrading gezocht.

Terug
Naar boven