Isolatie (motorkap)

Ik ben op zoek naar isolatie voor onder de motorkap, ik ben bij de dealer geweest en deze hebben het even opgezocht 218 EURO !!!

Niet gekocht dus.... heeft iemand een idee hoe ik dit eventueel kan fixen ?

(ik wil dit doen omdat ik een lpg heb die nog al een getik geeft, is niet heel erg hoor maar het is gewoon meer een luxe probleempje)

Ik zoek deze ook.

Ik wil hem enkel voor het mooie.

Ik ben nu al een jaar Aan het kijken, maar niks kunnen vinden.

Voor zover ik weet zitten ze alleen op de diesels (excl de 1.3)

Mocht je er ooit 2 vindsen dan hoor ik het graag.

suc6 met zoeken

Zoek en vind :

Deze heeft best veel nieuwe types staan waaronder een aantal H's

Autobedrijf Vrijhoeven Opel

Grotestraat 47 5256PA Heesbeen (N-Br.)

tel: 0416-662516 fax: 0416-319820

Heb ze net gebeld, ze hebben volgens hem genoeg Astra's H's.... alleen de matrialen-mannetje die is er niet, morgen pas dus jullie horen nog van me.

Bedankt chieltjuh !

@Van het Ende Customs wrote:Ik zoek deze ook.

Ik wil hem enkel voor het mooie.

Ik ben nu al een jaar Aan het kijken, maar niks kunnen vinden.

Voor zover ik weet zitten ze alleen op de diesels (excl de 1.3)

Mocht je er ooit 2 vindsen dan hoor ik het graag.

suc6 met zoeken

en de 2.0 turbo

greetz

Marcel

@Van het Ende Customs wrote:

Ik heb destijds alle adv. bekeken en gemaild.

Overal de reactie dat hij met motorkap compleet verkocht werd of dat deze er niet meer was.

Dat is natuurlijk jammer.

Maar zal zo'n sloop kap dan niet als nog goedkoper zijn dan zo'n nieuw isolatieplaat?

als je de kap + isolatieplaat voor 4 of 5 tientjes kan halen ... ;) Of misschien een vadalisme/bekraste kap kan vinden :thumb

Wat doet iedereen moeilijk? Je kan iso materiaal gewoon op het internet vinden. Maar dan moet je zelf op maat maken, dat is alles.

Google is your friend. Kan wel een link gaan verklappen maar dan heeft iedereen hetzelfde iso materiaal onder de motorkap.

Hint hint hint onder de 3 tientjes kun je je motorkap isoleren met goed materiaal. Excl. lijm/kit.

En dan heb je betere iso dan origineel.

@BlueAstraG wrote:Wat doet iedereen moeilijk? Je kan iso materiaal gewoon op het internet vinden. Maar dan moet je zelf op maat maken, dat is alles.

Google is your friend. Kan wel een link gaan verklappen maar dan heeft iedereen hetzelfde iso materiaal onder de motorkap.

:wors en anders ebay wel.

Idd, soms wel vervelend dat mensen TE snel naar die "New topic" button sprinten in plaats van zulke vragen te stellen in het kleine vragen forum. -offtopic Oude iso eruit, overnemen en aftekenen op nieuwe plaat, en er weer tegen. 30 minuten werk.. max. daar kun je de brandstof en moeite niet voor nemen om iedere sloop voor af te rijden.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@BlueAstraG wrote:Wat doet iedereen moeilijk? Je kan iso materiaal gewoon op het internet vinden. Maar dan moet je zelf op maat maken, dat is alles.

:wors en anders ebay wel.

Idd, soms wel vervelend dat mensen TE snel naar die "New topic" button sprinten in plaats van zulke vragen te stellen in het kleine vragen forum. -offtopic Oude iso eruit, overnemen en aftekenen op nieuwe plaat, en er weer tegen. 30 minuten werk.. max. daar kun je de brandstof en moeite niet voor nemen om iedere sloop voor af te rijden.

Dat mensen eerst niet googlen en soms naar de bekende weg vragen heb je gelijk in, maar dat kleine vragen topic is 9/10 keer gwn dikke fail.

Komen 3 vragen achter elkaar en alleen de laatste wordt beantwoord. :jerry -offtopic

Terug
Naar boven