Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jongens, hij zit gewoon iedereen te stangen op het forum! Heb het hele topic door gelezen en idd er klopt geen snars van die knakker....zelfs mijn vrouw die totaal geen verstand heeft van auto's begon hard te lachen om hem en vroeg of hij s'nachts wel slaapt omdat hij overdag droomt. Ik zit ook nog steeds te wachten op pics en heb m.p. Al afgespeurd maar kan zn advertentie niet vinden(zoals verwacht). Maar als zn pics komen....ik zal er op wachten :jerry
Dit is op zich een leuk en informatief forum, maar de meesten hebben moeite om jouw verhalen te geloven. Bepaalde dingen worden snel door heen geprikt en dan krijg je dit soort reacties. Kijk het nog even aan en anders gaat dit weinig opleverende topic de prullenbak in.
@Hans AG wrote:Verbruik kan ik wel filmen. Jij hebt kennelijk geen astra coupe turbo.
Niets is dommer dan reageren als je zelf geen astra coupe turbo hebt.
Daar wordt je toch niet goed van ouwehoer
Ok, ik kijk het al een tijdje aan, en wordt er niet vrolijk van. Topic is al verplaatst naar slap geouwehoer (want daar neigt het wel naar) en nu dit weer.