Is mijn Hoofdremcilinder kapot??

Hoi,



Mijn astra F uit 1997 is nu voor de 5e keer afgekeurd met de (her-)keuring APK. Mijn linker achterrem overremt met 100% zegt de keurmeester. Ik heb mijn trommels vervangen, de remschoenen, de cilinders, de remkabel (handrem) hele systeem ontlucht en nog steeds overremt hij linksachter.



De keurmeester zegt dat het de hoofdremcilinder is, de monteur zegt (die gaat echt nooit kapot dus dat is het niet) De keurmeester zegt dat wanneer ik max. rem (oprempedaal wanneer de motor staionnair loopt) dat daarna (bij hetinhouden van het pedaal) het pedaal heel langzaam doorzakt, er zit nog een nabeweging in. De ene zegt dit en de andere zegt dat. Deze astra F heeft geen remkrachtverdeler zegt de monteur (dus dat kan het ook niet zijn).... wie kan mij helpen? enig idee wat het is?



Bedankt, Martijn
 
Kan indien aanwezig de Aslast remdrukregelaar zijn op de achteras meest waarschijnlijk

Er kunnen ook remdrukbegrenzers op de hoofdremcilinder zijn aangebracht voor de achterremmen, deze kunnen ook kapot zijn, deze zijn los te vervangen.





kan de hoofdremcilinder zijn, lijkt me een beetje vreemd als je bedenkt dat het systeem gekruisd remt. (Links voor en Rechts Achter, en Rechts voor en Links achter).



Willem
 
Kan indien aanwezig de Aslast remdrukregelaar zijn op de achteras meest waarschijnlijk

Er kunnen ook remdrukbegrenzers op de hoofdremcilinder zijn aangebracht voor de achterremmen, deze kunnen ook kapot zijn, deze zijn los te vervangen.





kan de hoofdremcilinder zijn, lijkt me een beetje vreemd als je bedenkt dat het systeem gekruisd remt. (Links voor en Rechts Achter, en Rechts voor en Links achter).



Willem
 
wat je kan doen is



ale 4 de remslangen afknijpen en dan nog een starten en dan de voetrem intrapen dan mag hij niet zaken

neem aan dat het een benzine is



ten2de stel je even voor is wel zo netjes
 
wat je kan doen is



ale 4 de remslangen afknijpen en dan nog een starten en dan de voetrem intrapen dan mag hij niet zaken

neem aan dat het een benzine is



ten2de stel je even voor is wel zo netjes
 
Terug
Naar boven