Y Yaakoub Lid 21 jan 2017 #1 Is het mogelijk om de gasklephuis te meten ? Van een Opel Corsa 1.2 2008 zo ja hoe kan ik dat het beste meten ?
Is het mogelijk om de gasklephuis te meten ? Van een Opel Corsa 1.2 2008 zo ja hoe kan ik dat het beste meten ?
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 22 jan 2017 #3 Ja en nee, gasklephuis heeft een dc motor (dus een waarde) en 2 positie sensors. Simple test is bij een uitlees apparaat (opcom of tech2 of mdi of mdi2 of andere dat werkt). Ik gebruik ook een osciloscope. Wat is uw probleem met uw gasklephuis.
Ja en nee, gasklephuis heeft een dc motor (dus een waarde) en 2 positie sensors. Simple test is bij een uitlees apparaat (opcom of tech2 of mdi of mdi2 of andere dat werkt). Ik gebruik ook een osciloscope. Wat is uw probleem met uw gasklephuis.
Y Yaakoub Lid 22 jan 2017 #4 Wanneer de motor wat warm en ik druk se koppeling in dan zie ik dat me auto vaak uitvalt
Y Yaakoub Lid 22 jan 2017 #6 Kn ik die ook schoonmaken zonder hem los te koppelen want dan moet die weer ingeleerd worden
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 22 jan 2017 #7 Beter los, gasklep inleren is zelf gedaan, elke keer contact is aan. Elke keer.
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 22 jan 2017 #9 Contact aan en klaar, je heeft absoluut niks te maken. Elke keer motor start, gasklep zelf inleren.
Y Yaakoub Lid 22 jan 2017 #10 Ja maar als ik de kabel van dr gasklephuis eruit haal dan moet ik het bij de dealer weer gaan inleren
Ja maar als ik de kabel van dr gasklephuis eruit haal dan moet ik het bij de dealer weer gaan inleren
Y Yaakoub Lid 22 jan 2017 #12 Ik heb dat een keer gedaan toen had ik begrepen dat ik het weer opnieuw moet gaan inleren ?