nou, tis altijd klote, als je een auto moet verkopen. of je nu een ander project hebt, of je hebt de centen anders nodig.
tsjaa, 1350€ is voor een Berlina geen geld, voor een gewone d wel. Zelf zal ik mijn Berlina ook geliefst aan een liefhebber willen geven. da staat ie dan mooi droog en warm. in eerste instantie zou ik dat niet via marktplaats of speurders doen. in twede instantie zou die auto onder de 2000€ niet weggaan(en dan alsnog kan de koper later meer vangen)
als je een auto voor een kleine prijs verkoopt, heb je altijd te kans, dat ie opnieuw wordt aangeboden. andererzijds kan die gast veel vragen, krijgt hij zowieso nooit.
ik ben het meer dan zat met dat gelul van marktplaats of speurdes-sukkels !
gaan ze op je spullen bieden en komen ze nog handelen->geen boodschap aan !
gaan ze tegen jou liegen en verkopen ze de handel toch door.
ga je zelf kopen krijg je van alles aangesmeerd
laatst nog een brommer gekocht, waar achteraf de voorkap gescheurt was. die foto's had niet hij geplaats, maar de vrouw
(ja ja! :swear )
en sta je dan met de huifwagen en neem je de handel mee of niet ?
ga je bieden, krijg je pas na drie maanden een mail(denken die lui dat ik op hun wacht!)
ik doe nog uitsluitend aan ebay.de. heb je met die mensen een contract en komen ze hun afspraken niet na, heb ik een goede rechtsbijstands-verzekering. had ik nog nooit nodig, omdat ik zelf weet, hoe de vork in de steel zit king: