V voederbiet Loopt hier de deur plat 12 mrt 2012 #6 Ik denk niet dat het van een manta is omdat op dit spruitstuk ook plek voor een egr klep is. Het komt waarschijnlijk van een vectra a of astra f af.
Ik denk niet dat het van een manta is omdat op dit spruitstuk ook plek voor een egr klep is. Het komt waarschijnlijk van een vectra a of astra f af.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 12 mrt 2012 #7 Ik denk niet dat het van een manta is omdat op dit spruitstuk ook plek voor een egr klep is. Het komt waarschijnlijk van een vectra a of astra f af.
Ik denk niet dat het van een manta is omdat op dit spruitstuk ook plek voor een egr klep is. Het komt waarschijnlijk van een vectra a of astra f af.
M mantamaik Lid 11 mrt 2012 #8 hoi het is dus van een 1800 motorblok maar is het dan van een manta b motorblok of van een andere typen zo ja welke
hoi het is dus van een 1800 motorblok maar is het dan van een manta b motorblok of van een andere typen zo ja welke
M mantamaik Lid 11 mrt 2012 #9 hoi het is dus van een 1800 motorblok maar is het dan van een manta b motorblok of van een andere typen zo ja welke
hoi het is dus van een 1800 motorblok maar is het dan van een manta b motorblok of van een andere typen zo ja welke
V voederbiet Loopt hier de deur plat 11 mrt 2012 #12 denk dat het een spruitstuk is van een een C18NZ motor of iets dergelijks
V voederbiet Loopt hier de deur plat 11 mrt 2012 #13 denk dat het een spruitstuk is van een een C18NZ motor of iets dergelijks