D DaYaCol Komt weleens kijken 7 feb 2011 #22 Hi Ik had het probleem ook met mijn i500 Ik had een setje waarvan er eentje de behuizing was gesmolten. Ik heb die tijd ook gezocht en niks gevonden. En ja ze zijn vrij zeldzaam dus als je ze al vind dan kunnen ze goed aan de prijs zijn. ik kwam toen een setje tegen van een ander automerk die ik veel mooier vond. en heb deze er toen met suc6 er in gezet. en ik heb johani500driver gelukkig kunnen maken met mijn oude setje.
Hi Ik had het probleem ook met mijn i500 Ik had een setje waarvan er eentje de behuizing was gesmolten. Ik heb die tijd ook gezocht en niks gevonden. En ja ze zijn vrij zeldzaam dus als je ze al vind dan kunnen ze goed aan de prijs zijn. ik kwam toen een setje tegen van een ander automerk die ik veel mooier vond. en heb deze er toen met suc6 er in gezet. en ik heb johani500driver gelukkig kunnen maken met mijn oude setje.
D DaYaCol Komt weleens kijken 7 feb 2011 #23 Hi Ik had het probleem ook met mijn i500 Ik had een setje waarvan er eentje de behuizing was gesmolten. Ik heb die tijd ook gezocht en niks gevonden. En ja ze zijn vrij zeldzaam dus als je ze al vind dan kunnen ze goed aan de prijs zijn. ik kwam toen een setje tegen van een ander automerk die ik veel mooier vond. en heb deze er toen met suc6 er in gezet. en ik heb johani500driver gelukkig kunnen maken met mijn oude setje.
Hi Ik had het probleem ook met mijn i500 Ik had een setje waarvan er eentje de behuizing was gesmolten. Ik heb die tijd ook gezocht en niks gevonden. En ja ze zijn vrij zeldzaam dus als je ze al vind dan kunnen ze goed aan de prijs zijn. ik kwam toen een setje tegen van een ander automerk die ik veel mooier vond. en heb deze er toen met suc6 er in gezet. en ik heb johani500driver gelukkig kunnen maken met mijn oude setje.
V vectraW Lid 11 mrt 2011 #24 heb je al lampen gevonden? ik heb ze ook kapot als je nog een adresje weet :angel
V vectraW Lid 11 mrt 2011 #25 heb je al lampen gevonden? ik heb ze ook kapot als je nog een adresje weet :angel