A asci 2000 Komt weleens kijken 1 nov 2008 #1 heeft er nog iemand zo,n spoiler over ze zaten ook altijd op de ascona sport
A asci 2000 Komt weleens kijken 1 nov 2008 #2 ja klopt corres . ik kan niet echt blij van de originele spoiler worden ik heb hem er wel bij gekregen van pascal maar deze blijft mooi nieuw in de verpakking tis ook niet voor de i2000 daar komt de 400 klep op
ja klopt corres . ik kan niet echt blij van de originele spoiler worden ik heb hem er wel bij gekregen van pascal maar deze blijft mooi nieuw in de verpakking tis ook niet voor de i2000 daar komt de 400 klep op
B Black Magic Loopt hier de deur plat 2 nov 2008 #3 origineel gepost door louwe 16 klepper persoonlijk zou ik het mooier vinden als de 2000 een 2000 bleef:thumbup en dan een nette 400 erbij bouwen:wors:wors vind ik ook maar ja blijft een kwestie van smaak of er moet een mooie i2000 uitbouw met ronde schermen maar dat zal niet meevallen
origineel gepost door louwe 16 klepper persoonlijk zou ik het mooier vinden als de 2000 een 2000 bleef:thumbup en dan een nette 400 erbij bouwen:wors:wors vind ik ook maar ja blijft een kwestie van smaak of er moet een mooie i2000 uitbouw met ronde schermen maar dat zal niet meevallen
A asci 2000 Komt weleens kijken 2 nov 2008 #4 ja klopt louwe,ik vind een paar dingen van de 2000 minder daarom krijgt hy wel een 400 look (dat is hij voor een deel al ) de orginele 2000 delen blijven bij de auto zoek nog wel een I2000 voorspoiler
ja klopt louwe,ik vind een paar dingen van de 2000 minder daarom krijgt hy wel een 400 look (dat is hij voor een deel al ) de orginele 2000 delen blijven bij de auto zoek nog wel een I2000 voorspoiler
B Black Magic Loopt hier de deur plat 2 nov 2008 #5 zal het in de gaten houden voor je had er ooit bijna een gekocht via ebay heb het taxatie nog niet gevonden het zijn ook zoveel dozen maar zodra ik hem heb krijg een berichtje
zal het in de gaten houden voor je had er ooit bijna een gekocht via ebay heb het taxatie nog niet gevonden het zijn ook zoveel dozen maar zodra ik hem heb krijg een berichtje
L larsjeG40 Komt hier geregeld 3 nov 2008 #6 ik heb er nog 1 liggen van rubber hij is niet zo groot als de 400 spoiler hij is net een maatje kleiner maar nog wel hellemaal knap
ik heb er nog 1 liggen van rubber hij is niet zo groot als de 400 spoiler hij is net een maatje kleiner maar nog wel hellemaal knap
A asci 2000 Komt weleens kijken 3 nov 2008 #7 origineel gepost door larsjeG40 ik heb er nog 1 liggen van rubber hij is niet zo groot als de 400 spoiler hij is net een maatje kleiner maar nog wel hellemaal knap wil je even wat foto,s plaatsen en heb u2u gestuurd
origineel gepost door larsjeG40 ik heb er nog 1 liggen van rubber hij is niet zo groot als de 400 spoiler hij is net een maatje kleiner maar nog wel hellemaal knap wil je even wat foto,s plaatsen en heb u2u gestuurd
L larsjeG40 Komt hier geregeld 8 nov 2008 #8 hier de foto's ik heb de bevestigingspunten ook even na gekeken en die zijn nog hellemaal goed
A asci 2000 Komt weleens kijken 8 nov 2008 #10 nee jammer larsje ik zoek een originele irmscher sport spoiler en dan ook nog in de kleur zwart hoe ist mogelijk he nou ja volgende keer beter
nee jammer larsje ik zoek een originele irmscher sport spoiler en dan ook nog in de kleur zwart hoe ist mogelijk he nou ja volgende keer beter
L larsjeG40 Komt hier geregeld 8 nov 2008 #11 ohwwww oke dacht dat je der zo 1 bedoelde hie ziet die van irmscher eruit dan?
A asci 2000 Komt weleens kijken 8 nov 2008 #12 origineel gepost door larsjeG40 ohwwww oke dacht dat je der zo 1 bedoelde hie ziet die van irmscher eruit dan? zie die foto,s van corres in ieder geval bedankt voor de moeite
origineel gepost door larsjeG40 ohwwww oke dacht dat je der zo 1 bedoelde hie ziet die van irmscher eruit dan? zie die foto,s van corres in ieder geval bedankt voor de moeite
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 9 nov 2008 #14 ik weet iemand die deze spoiler heeft, zal m eens vragen als hij ervan af wil. gr
A asci 2000 Komt weleens kijken 9 nov 2008 #15 origineel gepost door Van het Ende Customs ik weet iemand die deze spoiler heeft, zal m eens vragen als hij ervan af wil. gr heeel goed plan
origineel gepost door Van het Ende Customs ik weet iemand die deze spoiler heeft, zal m eens vragen als hij ervan af wil. gr heeel goed plan
B Black Magic Loopt hier de deur plat 9 nov 2008 #16 hoi jan je kan erik ook nog eens vragen heeft ook verrekt veel liggen
A asci 2000 Komt weleens kijken 16 nov 2008 #18 dit is de spoiler die bedoeld wordt jongens zo,n spoiler vinden is al bijna net zo moeilijk als een complete ascona sport
dit is de spoiler die bedoeld wordt jongens zo,n spoiler vinden is al bijna net zo moeilijk als een complete ascona sport
A asci 2000 Komt weleens kijken 16 nov 2008 #19 haha ja corres , afdingen is er niet bij ,bij egbert. maar hij heeft er geen . en prijs bij egbert is 3 a 4 tientjes voor een nette,vindt ik nog wel meevallen.maarja moet hij er wel een hebben
haha ja corres , afdingen is er niet bij ,bij egbert. maar hij heeft er geen . en prijs bij egbert is 3 a 4 tientjes voor een nette,vindt ik nog wel meevallen.maarja moet hij er wel een hebben