Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Net even bij de MediaMarkt geweest. Daar hadden ze inderdaad 2 universele houders. Uiteindelijk toch maar niet gekocht omdat ik zo'n inklikbare iPhone 4 houder wil hebben, die ze daar dan net weer niet hadden. Morgen maar even langs de Halfords
Vandaag naar de Duitse Mediamarkt, de Nederlandse Mediamarkt, de Halfords, Phonehouse, Belcompany en vervolgens een of ander turkse phone assessoren winkel. Hier heb ik dan uiteindelijk een houdertje voor €15,- weten te vinden. Gelijk maar even erop gezet in het linker-midden luchtrooster. Dit slotje mag van mij dan ook op slot
Badum Tsssjj Bij de Duitse Mediamarkt hadden ze overigens wel 'n leuke houdertje voor maar €28,95. Jammer genoeg kon je die enkel en alleen bevestigen op het raam met zo'n zuignap. De houder zelf leek veel op die van NAVIGON. Maargoed, ik ben tevreden. Morgen kijken voor centrale deurvergrendeling op afstandsbediening inclusief alarmpje.
Nou ik was eerder het denken aan eentje van cargoods.nl, met klapsleutel. Maar ik zal even google naar zo'n Spy setje. Zelf ben ik een newbie en zal het inbouwen een hele klus worden. Maar bedankt voor de tip