origineel gepost door vecaggelen
Ik wil mijn luchtroosters in het dashboard spuiten in de kleur van de sierlijsten in de auto(alu look). Weet iemand of dit op de markt is of dat hier de kleurcodes van bekend zijn? Ik heb naar nieuwe luchtroosters gezocht (op kleur, heb nu antraciet) maar tevergeefs.
Je luchtroosters in kleur??? Van een vectra c?? Die kun je nergens kopen volgens mij hoor! Die zijn er niet ook hoor!! Heb ze nog nooit gezien! Wel met chrome lamellen ofzo maar in kleur heb ik ze nog nooit gezien! Geloof niet dat ze er zijn! Ja zelf spuiten dat kan.....maar....? Zou je dat wel doen? Zou het er mooier van worden?? Wordt het allemaal nogal zilver hoor! En lekker klusje al die lamelletjes schuren en spuiten! Of wil je alleen die omlijstingen doen?? Moet allemaal waterproof geschuurd worden! Kunstof primer! En dan je kleur ral 9006 of 9007! Want 1 van die 2 kleuren is het! En dan je blanke lak! Ja ik zou er zelf niet aan beginnen aan die lammeletjes, denk niet dat het echt netjes staat als je die spuit! Had er eerder dan 1 of 5 chrome lamelletjes in gedaan ofzo! maar succes en we zien het wel verschijnen de foto.s??