tsja ik heb hiervoor recaro's van een kadett in de corsa gehad dan zit je wel ''vaster'' maar ik vind deze wel comfortabler en zijdelingssesteun is voor mij goed!
en bij lagen er geen kabels voor stoel verwarming onder de stoel, maar heb met een schema uit tis2000 de kabels vanaf de schakelaar uitgebreid naar de stoel(was niet moeilijk).
Erwin
en bij lagen er geen kabels voor stoel verwarming onder de stoel, maar heb met een schema uit tis2000 de kabels vanaf de schakelaar uitgebreid naar de stoel(was niet moeilijk).
Erwin