Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een leder interieur van een calibra in mijn astra f gebouwd nu is alleen dat interieur niet in topstaat en heeft zelf een scheurtje op 2 plekken :cry wil dit graag repareren en mn interieur weer mooi krijgen :angel
iemand tips ? bedrijf ? of zelf doen ? hoe dan ? etc
Ik heb namelijk dezelfde combinatie in mijn wagen en wil mijn linkerstoel repareren met een setje van Colourlock, wat last van instapschade aan de wang. Nu wil ik uiteraard een setje bestellen met de juiste kleur.
Volgens mij is dit gewoon zwart of schwarz, maar je hebt ook donkergrijs, jet black, ...
Ik heb namelijk dezelfde combinatie in mijn wagen en wil mijn linkerstoel repareren met een setje van Colourlock, wat last van instapschade aan de wang. Nu wil ik uiteraard een setje bestellen met de juiste kleur.
Volgens mij is dit gewoon zwart of schwarz, maar je hebt ook donkergrijs, jet black, ...