interieur astra coupe 2001

beste opel liefhebbers,

IK ben ray en k ben helemaal nieuw op deze forum.

Ik ben niet bekend met opel en vandaar dat ik jullie hulpt nodig hebt.

1;Alle Astra g en de Astra stationwagen (h) hebben de zelfde voorkop? zoja, is dat bj 98 t/m 04?

2;ik wil een interieur van een coupe (met airbagstoelen) zetten in een opel astra g 2003 sport (standard met airbagstoel).

De voorbumpers van alle astra G zijn uitwisselbaar. Enkel zijn die van de Coupe/Cabrio, OPC, en standaardbumper verkrijgbaar (met of zonder mistlampen). Duz ze passen allemaal maar zijn niet allemaal gelijk.

Ineterieur van een coupe past in een normale astra g sport. Achterbank is wel wat aanpaswerk. Voorstoelen is plug and play.

@Haasje17 wrote:De voorbumpers van alle astra G zijn uitwisselbaar. Enkel zijn die van de Coupe/Cabrio, OPC, en standaardbumper verkrijgbaar (met of zonder mistlampen). Duz ze passen allemaal maar zijn niet allemaal gelijk.

Ineterieur van een coupe past in een normale astra g sport. Achterbank is wel wat aanpaswerk. Voorstoelen is plug and play.

Dank voor de reactie,

Wat bedoel je nou met ze passen allemaal maar zijn niet gelijk? ondanks ze niet allemaal mistlampen hebben passen ze gewoon op alle astra g's toch?

Ja alle VOORbumpers passen ja, alleen zijn de mistlampen anders van de verschillende soorten bumpers: coupé,opc.

Ok top man. TNX.

Weet je mischien wat de modificatie is bij de achterbanken? als ik de interieur van een coupe wil zetten in een g model ?

Andre zegt.

het How-To gedeelte op dit forum is bedoeld voor het plaatsen van topics over hoe een klus te klaren, dus als je iets gedaan hebt wat nog niemand op het forum gezet hebt, kan je dat in het juiste How-To gedeelte neer zetten.

Willem

Voorbumpers:

Standaard zonder mistlampen:

Opel_Astra_G_front_20081128.jpg

Standaard met mistlampen:

236.jpg

Coupe Bumper deze is er alleen met mistlampen:

opel-astra-g-coupe-1-8416338527828180324.jpg

OPC1 bumper als standaard, maar met extra onderlip, en standaard met mistlampen:

image308.jpg

OPC2 bumper, deze is er alleen met mistlampen:

Opel-Astra-G-OPC-obraz-1.jpg

Willem

Terug
Naar boven