M mandys Lid 26 okt 2010 #1 hallo allemaal ik ben een nieuw lid zie heel veel mooie fotos echt erg mooie opels maar ik heb een vraagje heeft iemand toevallig een interface over voor een b-vectra ik heb een pioneer klapscherm nu doe mijn stuur bedienning het niet meer
hallo allemaal ik ben een nieuw lid zie heel veel mooie fotos echt erg mooie opels maar ik heb een vraagje heeft iemand toevallig een interface over voor een b-vectra ik heb een pioneer klapscherm nu doe mijn stuur bedienning het niet meer
S sjouke Hoort bij de inboedel 26 okt 2010 #2 CA-D-PI.150 van Pioneer zoek je deze klik je tussen de radio en de draden in de auto ... en KLAAR
S sjouke Hoort bij de inboedel 26 okt 2010 #3 CA-D-PI.150 van Pioneer zoek je deze klik je tussen de radio en de draden in de auto ... en KLAAR
M mandys Lid 26 okt 2010 #4 origineel gepost door sjouke CA-D-PI.150 van Pioneer zoek je deze klik je tussen de radio en de draden in de auto ... en KLAAR thank voor de reactie ik ga gelijk kijken
origineel gepost door sjouke CA-D-PI.150 van Pioneer zoek je deze klik je tussen de radio en de draden in de auto ... en KLAAR thank voor de reactie ik ga gelijk kijken
M mandys Lid 26 okt 2010 #5 origineel gepost door sjouke CA-D-PI.150 van Pioneer zoek je deze klik je tussen de radio en de draden in de auto ... en KLAAR thank voor de reactie ik ga gelijk kijken
origineel gepost door sjouke CA-D-PI.150 van Pioneer zoek je deze klik je tussen de radio en de draden in de auto ... en KLAAR thank voor de reactie ik ga gelijk kijken