J Juffer1 Hoort bij de inboedel 10 jan 2016 #3 Aanwezig met de OPC ! Wil dan graag sprintte doen tegen de 2.2 C Kadett van m'n vriendin.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 29 mei 2016 #6 Bedankt OPN voor het mooie treffen weer, gelukkig viel het weer ook mee! :thumb En weer blij met mijn mooie Beker! king:
Bedankt OPN voor het mooie treffen weer, gelukkig viel het weer ook mee! :thumb En weer blij met mijn mooie Beker! king:
M Manta-aero Komt hier geregeld 29 mei 2016 #7 De voorspellingen zaten natuurlijk ook niet echt mee, maar wel een beetje droog gehouden?
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 29 mei 2016 #8 Jazeker, om uur uur of drie hebben we alleen een buitje gehad! :thumb
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 30 mei 2016 #9 Gefeliciteerd Jurgen ! Ik mocht er 2 meenemen : Denk dat het aantal bezoekers tegenviel omdat er klote weer was voorspeld wat uiteindelijk heel erg meeviel. Tegen half 4 een buitje gehad wat na 20 minuten ook weer over was. Opkomst vond ik helemaal niet verkeerd voor de eerste keer dat dit werd georganiseerd.
Gefeliciteerd Jurgen ! Ik mocht er 2 meenemen : Denk dat het aantal bezoekers tegenviel omdat er klote weer was voorspeld wat uiteindelijk heel erg meeviel. Tegen half 4 een buitje gehad wat na 20 minuten ook weer over was. Opkomst vond ik helemaal niet verkeerd voor de eerste keer dat dit werd georganiseerd.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 30 mei 2016 #10 Netjes Arjan :thumb , hij stond er ook weer keurig bij!!!!