Instrumentenpaneelbl en meer weg

Beste techneuten, ik kom er niet meer aan uit. Ben in het bezit van een:
OPEL ASTRA H (A04) | 2004.01-2014.05 - 1.6 (L48) - 1598ccm 116pk Uw kenteken: 88-ZH-TH

Sleutel in contactslot en in acc stand, geen weergave. Radio en info werkt wel. Alarmlichten niets.

Motor starten en geen beeld. Ook niet van richtingaanwijzer en alarmlichten geven nog steeds niet thuis.

Accu los en polen gereinigd ( rattestaartvijl voor klemmen en korrel-80 voor polen, accu

Ik heb een Konnwei2026 bluetooth obd2 dongle. Steek hem onder de handrem erin en lees de boel uit, 3 misfires, nog wat die ik bij iedere auto wel heb gezien. Clear en ze blijven ook weg geeft netjes inhoud tank aan 42,6. Snelheid, toerental, km-stand
Buitenzijde geeft ie licht. Richting R of L aan, alarmlichten blijven weigeren, net als binnenverlichting.

Zekeringen in bak linksvoor in motorcompartiment, eruit gehaald, doorgemeten, houder beetje contactspray gegeven en teruggeplaatst

Zekeringen in bak linksachter ( model A ), eruit gehaald, doorgemeten, houder.beetje contactspray gegeven en teruggeplaatst.

Auto een nacht zonder accu ook noppes

Boel nog steeds njada noppes.
Welke H-Crosser ( kabelboomsnoeier)
Welke alleswetende pro
Welke wandelende vraagbaak,

kan mij uit deze ellende redden ?

Geen zin om €400,= voor een revisie neer te leggen. Kan ik beter iPad mini Android van die maat en achter mijn stuur plakken

Terug
Naar boven