J jan0405 Post best veel 20 mei 2010 #1 Hallo, ik weer... Astra 1.8 16v Edition Geeft inspectie op me dashboard aan van me km stand... hoe kan je dat weghalen weet iemand een truukje alvast bedankt!
Hallo, ik weer... Astra 1.8 16v Edition Geeft inspectie op me dashboard aan van me km stand... hoe kan je dat weghalen weet iemand een truukje alvast bedankt!
C CommoCruiser Komt hier geregeld 20 mei 2010 #2 VOD kan 'm resetten, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht.... Misschien dat er iemand bij je in de buurt een OP-COM heeft, daar moet het ook mee kunnen.
VOD kan 'm resetten, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht.... Misschien dat er iemand bij je in de buurt een OP-COM heeft, daar moet het ook mee kunnen.
J jan0405 Post best veel 20 mei 2010 #3 origineel gepost door CommoCruiser VOD kan 'm resetten, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht.... Misschien dat er iemand bij je in de buurt een OP-COM heeft, daar moet het ook mee kunnen. Okee raar bij me oude astra g 1.6 8v kon je het met een knopje en nog iets doen zodat insp weg gaat lol bedankt.
origineel gepost door CommoCruiser VOD kan 'm resetten, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht.... Misschien dat er iemand bij je in de buurt een OP-COM heeft, daar moet het ook mee kunnen. Okee raar bij me oude astra g 1.6 8v kon je het met een knopje en nog iets doen zodat insp weg gaat lol bedankt.
D Dano1.6_8V Post best veel 20 mei 2010 #4 Als het een Astra G betreft: Sleutel in contact (niet omdraaien) Knopje dagteller indrukken (vasthouden), en de sleutel omdraaien (niet starten) En het knopje nog even ingedrukt houden. Dan verdwijnt de melding vanzelf. grtz
Als het een Astra G betreft: Sleutel in contact (niet omdraaien) Knopje dagteller indrukken (vasthouden), en de sleutel omdraaien (niet starten) En het knopje nog even ingedrukt houden. Dan verdwijnt de melding vanzelf. grtz
J jan0405 Post best veel 20 mei 2010 #5 origineel gepost door Dano1.6_8V Als het een Astra G betreft: Sleutel in contact (niet omdraaien) Knopje dagteller indrukken (vasthouden), en de sleutel omdraaien (niet starten) En het knopje nog even ingedrukt houden. Dan verdwijnt de melding vanzelf. grtz Okee dankje wel !!:wors
origineel gepost door Dano1.6_8V Als het een Astra G betreft: Sleutel in contact (niet omdraaien) Knopje dagteller indrukken (vasthouden), en de sleutel omdraaien (niet starten) En het knopje nog even ingedrukt houden. Dan verdwijnt de melding vanzelf. grtz Okee dankje wel !!:wors
C CommoCruiser Komt hier geregeld 20 mei 2010 #7 origineel gepost door Dano1.6_8V Als het een Astra G betreft: Sleutel in contact (niet omdraaien) Knopje dagteller indrukken (vasthouden), en de sleutel omdraaien (niet starten) En het knopje nog even ingedrukt houden. Dan verdwijnt de melding vanzelf. grtz Kijk ! Dat zijn de truukjes ! Goedkoper kan je het niet hebben
origineel gepost door Dano1.6_8V Als het een Astra G betreft: Sleutel in contact (niet omdraaien) Knopje dagteller indrukken (vasthouden), en de sleutel omdraaien (niet starten) En het knopje nog even ingedrukt houden. Dan verdwijnt de melding vanzelf. grtz Kijk ! Dat zijn de truukjes ! Goedkoper kan je het niet hebben
A akonings Komt weleens kijken 20 mei 2010 #8 Nu niet vergeten je olie te verversen.... dat is wat 'insp' wilt zeggen.
A Astra JP Post best veel 20 mei 2010 #9 origineel gepost door akonings Nu niet vergeten je olie te verversen.... dat is wat 'insp' wilt zeggen. Insp wil zeggen dat de wagen aan een inspectiebeurt toe is. Olie verversen doe je gewoon 1 maal per jaar en je hoeft dus niet te wachten tot dat de melding 'insp' er voor komt. Groetjes JP
origineel gepost door akonings Nu niet vergeten je olie te verversen.... dat is wat 'insp' wilt zeggen. Insp wil zeggen dat de wagen aan een inspectiebeurt toe is. Olie verversen doe je gewoon 1 maal per jaar en je hoeft dus niet te wachten tot dat de melding 'insp' er voor komt. Groetjes JP