N nicocorsa Komt hier geregeld 12 mei 2013 #83 Hey ja ik hoop ook dat het weer mee valt . En dat het een toffe dag wordt . Hopelijk krijg ik de auto ook nog in elkaar . Maar aanwezig.ben ik zowiezo opeloco kan je mij mss je tel nr geven en mss.het adres waar ik in turnhout op je moet wachten . Dan laat ik zondag weten als ik in lummen vertrek .
Hey ja ik hoop ook dat het weer mee valt . En dat het een toffe dag wordt . Hopelijk krijg ik de auto ook nog in elkaar . Maar aanwezig.ben ik zowiezo opeloco kan je mij mss je tel nr geven en mss.het adres waar ik in turnhout op je moet wachten . Dan laat ik zondag weten als ik in lummen vertrek .
N nicocorsa Komt hier geregeld 15 mei 2013 #84 nog eens even omhoog kicken se. juist mail ontvangen de insignia staat klaar update is . geplaatst . en het zou er super uit zien . shit man ben nieuwsgierig nog 3dage wachten pffffffffffffff .
nog eens even omhoog kicken se. juist mail ontvangen de insignia staat klaar update is . geplaatst . en het zou er super uit zien . shit man ben nieuwsgierig nog 3dage wachten pffffffffffffff .
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 15 mei 2013 #85 Ik ga het zeker niet redden aanstaande zondag. Jammer. Voor de anderen: veel plezier! Greets Roel
M Mitchell1994 Lid 16 mei 2013 #87 Ik ga het helaas ook niet redden, ben verplicht om met mij vriendin mee te gaan naar de verjaardag van haar vader :cry :cry :cry
Ik ga het helaas ook niet redden, ben verplicht om met mij vriendin mee te gaan naar de verjaardag van haar vader :cry :cry :cry
O Opeloco Post best veel 16 mei 2013 #89 Mss eens een lijstje maken met wie wel komt? 3 afvallers op 2 dagen, straks komen er meer Belgen dan Nederlanders
Mss eens een lijstje maken met wie wel komt? 3 afvallers op 2 dagen, straks komen er meer Belgen dan Nederlanders
O Opeloco Post best veel 16 mei 2013 #91 De volgende lees ik op deze pagina. Vul maar aan: -Opeloco -Nicocorsa -GM-Tuningparts -alaintrines -Jimbo2802 -Jens (geen forumlid) -Michael (geen forumlid)
De volgende lees ik op deze pagina. Vul maar aan: -Opeloco -Nicocorsa -GM-Tuningparts -alaintrines -Jimbo2802 -Jens (geen forumlid) -Michael (geen forumlid)
N nicocorsa Komt hier geregeld 16 mei 2013 #92 ja ik ga zowiezo . mss dat er nog 2 klanten mee gaan van bij mij maar dat kan ik pas zondag bevestigen . heb er absoluut zin in . mijn camera al opgeladen . wil een paar rollende foto's proberen maken . en een deel bij de samenkomsten .
ja ik ga zowiezo . mss dat er nog 2 klanten mee gaan van bij mij maar dat kan ik pas zondag bevestigen . heb er absoluut zin in . mijn camera al opgeladen . wil een paar rollende foto's proberen maken . en een deel bij de samenkomsten .
O Opeloco Post best veel 18 mei 2013 #93 Siggie gepoetst en binnen gezet. Ben ook benieuwd naar morgen, hopelijk toch een beetje opkomst. :thumb
Siggie gepoetst en binnen gezet. Ben ook benieuwd naar morgen, hopelijk toch een beetje opkomst. :thumb
D denonlicious Lid 18 mei 2013 #94 Ik ga er morgen invliegen. Auto ziet er uit na dagje rally kijke en remork trekke
A alaintrines Komt weleens kijken 19 mei 2013 #95 Was gezellig mannen, bij deze enkele foto's :kewlpics :kewlpics
N Neluz Lid 19 mei 2013 #98 Dat ziet eruit alsof het een zeer leuk en gezellig dagje was! En dan ook nog al die fraaie Insignia's! Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn, 'k had andere verplichtingen... Zijn er nog meer foto's gemaakt en met hoeveel auto's waren jullie vandaag bijeen?
Dat ziet eruit alsof het een zeer leuk en gezellig dagje was! En dan ook nog al die fraaie Insignia's! Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn, 'k had andere verplichtingen... Zijn er nog meer foto's gemaakt en met hoeveel auto's waren jullie vandaag bijeen?
A alaintrines Komt weleens kijken 19 mei 2013 #99 Ja was leuk om even over de fraaie auto's te praten. We waren met 7 insignia's en iedereen heeft denk ik wel een aantal foto's gemaakt. :thumb :wub
Ja was leuk om even over de fraaie auto's te praten. We waren met 7 insignia's en iedereen heeft denk ik wel een aantal foto's gemaakt. :thumb :wub
O Opeloco Post best veel 19 mei 2013 #100 En van die 7 waren er 4 Belgen, waar zaten jullie Nederlanders? Dus procentueel waren wij veel dikker vertegenwoordigd :jerry Anders kunnen we het de volgende keer gelijk in België regelen
En van die 7 waren er 4 Belgen, waar zaten jullie Nederlanders? Dus procentueel waren wij veel dikker vertegenwoordigd :jerry Anders kunnen we het de volgende keer gelijk in België regelen